خبر فوری

 
 
شاه فرمان : پاکستان از مذاکرات دولت افغانستان با اپوزیسیون حمایت می کند
کد خبر :527349682

19:11 1397/10/26


برچسب ها : افغانستان, امنیت, پاکستان, صلح, مذاکرات,

فرماندار ایالت خیبر پختون خوا با سفیر افغانستان در کاخ فرمانداری این ایالت در پیشاور دیدار و گفت و گو کرد.


 

به گزارش راز نیوز ، فرماندار ایالت خیبر پختون خوا با سفیر افغانستان در کاخ فرمانداری این ایالت در پیشاور دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در دیدار با سفیر افغانستان شکرالله عاطف مشعل در خصوص حمایت پاکستان از مذاکرات میان دولت افغانستان و حزب اپوزیسیون و برقراری امنیت در این کشور گفت : پاکستان خواستار امنیت در افغانستان است، زیرا این امر موجب امنیت پاکستان نیز خواهد شد.

سفیر افغانستان با هيئت همراه طی این دیدار در رابطه با مسائل مشترک و منطقه با فرماندار خیبر پختون خوا گفت و گو کرده است. شاه فرمان با ضروری خواندن امنیت افغانستان برای زمینه سازی فضای امن پاکستان گفت : روابط دو ملت برپایه تاریخ، دین، زبان و فرهنگ استوار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت در روابط بسیاری از کشورهای جهان از طریق گفت و گو و مذاکرات گفت : پاکستان و افغانستان نیز می توانند طی گفت و گو و مذاکرات نه تنها مشکلات خود را حل بکنند، بلکه می توانند باعث بهبودی اقتصاد دو کشور نیز شوند. سفیر افغانستان نیز با تشکر از فرماندار خیبر پختون خوا، نظر خود در رابطه با جریان داشتن دیدار ها برای بهبودی و افزایش روابط دو کشور را اظهار کرد.

ارسال نظر

 
1