خبر فوری

 
سیاست گزاری جدید در روند ویزای پاکستان
کد خبر :729264500

22:28 1397/11/13


برچسب ها : پاکستان, دولت, سیاست, گردشگری, مسیحی, ویزا,

دولت پاکستان برای صدور ویزا سیاست های جدید را ارائه نموده است طبق سیاست های جدید ویزا برای افراد مسیحی بمدت یک سال و برای مبلغان اسلامی بمدت یک ماه داده خواهد شد۔


 

دولت پاکستان برای صدور ویزا سیاست های جدید را ارائه نموده است طبق سیاست های جدید ویزا برای افراد مسیحی بمدت یک سال و برای مبلغان اسلامی بمدت یک ماه داده خواهد شد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پواینت دولت پاکستان برای ترویج گردشگری، کسب و کار و سرمایه گزاری در پاکستان سیاست های جدیدی را برای صدور ویزا تصویب نموده است۔

 

طبق سیاست های جدید دولت پاکستان برای کسانی که برای سرمایه گزاری و گردشگری وتجارت  قصد سفر به پاکستان را دارند  نوعی تسهیل قائل شده و در مقابل برای مبلغان اسلامی بمدت 40 روز ویزا خواهد داد.

 

طبق اطلاعات بدست رسیده حکومت فیدرال پاکستان برای افرادی که بقصد تجارت، گردشگری و سرمایه گزاری به پاکستان می آیند ترجیحاتی قائل شده و بمدت ۱ سال به اینگونه افراد ویزا خواهد داد۔

 

طبق این سیاست گزاری های جدید به 175 کشور ویزای الیکترونکی وتسهیل ویزا برای 66 کشور و همچنین برای 50 کشور ویزای فرودگاهی داده خواهد شد۔

نا گفته نماند که برخی از از افراد ترجیحات دولت پاکستان را غیر منطقی خوانده اند و خواستارند که دولت پاکستان واضح کند که به چه دلیلی ویزای مشنری یعنی ویزای که برای مذاهب غیر مسلمان است را بر مبلغان اسلامی ترجیح داده است؟؟

 

در حالی که مردم پاکستان در حیرت اند که دولت پاکستان چگونه برای افرادی که بقصد تبلیغ به پاکستان میخواهند سفر کنند فقط بمدت 45 روز ویزا و برای افرادی مسیحی و غیره بمدت یک سال ویزا را تعین نموده است در حالی که قصد سفر افرادی که با ویزای مشنری به پاکستان می آیند واضح است۔

 

علاوه بر این وزیر رسانه پاکستان فواد چودری اظهار نمود که کشور پاکستان برای گردشگران یک بهشت است  دولت پاکستان در زمینه گردشگری اقداماتی بینظیری انجام داده است۔ طبق سیاست گزاری های جدید ویزای گردشگران را به چهار گروه متفاوت تقسیم نموده ایم۔

 

وزیر رسانه اظهار داشت که طبق سیاست گزاری های جدید  به 50 کشور ویزای فرودگاهی داده خواهد شد و همچنین ویزای تجارتی برای 96 کشور افزایش یافته است۔

 

وی اظهار داشت که مدت کارت دیپلماتیک  برای 3 سال و ویزای دانشجویی برای2  سال تمدید یافته است۔

فواد چودری افزود که گردشگرانی که قصد رفتن به گلگت بلتستان و کشمیر را داشته باشند نیاز به مجوز نخواهند داشت و ویزای افراد رسانه را وزارت اطلاعات پاکستان اداره خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1