خبر فوری

 
سپهبد نعیم خالد لودهی : ملت و ارتش پاکستان در هر زمانی آماده دفاع از عربستان سعودی هستند
کد خبر :960540717

19:13 1397/10/15


برچسب ها : ارتش, پاکستان, عربستان سعودی,

سپهبد نعیم خالد لودهی در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی پاکستان در پاسخ به سوالی در رابطه با عربستان سعودی گفت : نه تنها ارتش، بلکه ملت پاکستان نیز در کنار عربستان سعودی ایستاده است و درصورت بروز هرگونه خطری، آماده دفاع نیز هستیم.


 

به گزارش راز نيوز، سپهبد نعیم خالد لودهی در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی پاکستان در پاسخ به سوالی در رابطه با عربستان سعودی گفت : نه تنها ارتش، بلکه ملت پاکستان نیز در کنار عربستان سعودی ایستاده است و درصورت بروز هرگونه خطری، آماده دفاع نیز هستیم. در گذشته نیز عربستان سعودی در یکی دو مورد پیش آمده، شور و فعالیت دفاعی ارتش و ملت پاکستان از خود را مشاهده کرده است، به همین دلیل آنها ملت و ارتش پاکستان را مورد احترام بسزایی قرار می دهند، اما آنها پس از مدتی تمامی این فعالیت های مثبت را فراموش می کنند.

وی اذعان داشت که من در مدت اقامت سه ساله خود شاهد احترام زیاد عربستان سعودی نسبت به ارتش و ملت پاکستان بوده ام. دنیا تنها برپایه ثروت و پول استوار نیست، ارزش و اهمیت ارتش پاکستان بیش از اینها است. ما با توجه به سرمایه های انسانی و ارتش قدرتمند خود تنها به رهبری نیازمندیم تا در گفت و گو با کشورها (عربستان سعودی) به آنها گوشزد بکنند که، " درست است که شما به ما ریال می دهید اما درعوض ریال ما برای شما جان فشانی می‌کنیم. قیمت خون ما ارزان نیست، اگر ما می گوییم که حاضر به دفاع از عربستان سعودی و ارتش آن هستیم یعنی نیروی ما شور دفاع از عربستان را دارد. "

سپهبد خالد لودهی در اشاره به شکست برخی از ارتش های منطقه گفت : به دلیل روابط برادرانه ما با آنها، درست نیست که اسامی آنها را فاش بکنم. وی در ادامه تصریح کرد که قدرت ارتش به خرید کشتی های جنگی و یا تسلیحات نظامی نیست، بلکه قدرت یک ارتش به فرماندهی درست و نیروی شورانگیز آن بستگی دارد. خدارو شکر که ارتش پاکستان هر دو مورد را دارا است.

وی با خواندن فرماندهی درست و نیروهای شورانگیز ارتش به عنوان سرمایه های ملی پاکستان اظهار داشت، رهبران پاکستان باید قدرت ارتش پاکستان را به جهان بپذیرانند.

ارسال نظر

 
1