خبر فوری

 
سپهبد محمود : ارتش پاکستان گروه های جهادی را حمایت نمی کند
کد خبر :1651421811

14:46 1397/10/19


برچسب ها : ارتش, پاکستان,

فرمانده مرکزی پیشاور با اشاره به عدم پشتیبانی ارتش پاکستان از گروه های جهادی و یا دیگر تشکیلات تصریح کرد که ارتش پاکستان همیشه درپی آن بوده است تا در منطقه و کشور امنیت و صلح پابرجا باشد.


به گزارش راز نيوز، فرمانده مرکزی پیشاور با اشاره به عدم پشتیبانی ارتش پاکستان از گروه های جهادی و یا دیگر تشکیلات تصریح کرد که ارتش پاکستان همیشه درپی آن بوده است تا در منطقه و کشور امنیت و صلح پابرجا باشد.

ژنرال محمود ابراز داشت که تا چند سال آینده منطقه فاتا را از نیروهای ارتش خالی خواهیم کرد، وی با ابراز این موضوع که البته تعدادی از نظامیان به منظور برقراری امنیت و ثبات منطقه، در محل حضور خواهند داشت گفت : زمانی فاتا را خالی از نیروهای ارتش خواهیم کرد که از امنیت منطقه و مرز ها اطمینان حاصل کنیم.

سپهبد با اشاره به نصب سیم های خاردار و حصار کشی در منطقه مرزی پاکستان و افغانستان ابراز داشت که ارتش این کار را تنها به این منظور انجام داده است تا به افغانستان اثبات نماید که تروریست ها با داخل شدن از پاکستان به افغانستان موجب ایجاد ناامنی در افغانستان نمی شوند، وی همچنین گفت : یکی دیگر از اهداف حصار کشی در منطقه مرزی جلوگیری از قاچاق نیز است.
برای جلوگیری از موارد فوق اقدام به حصار کشی در سر تا سر منطقه مرزی پاکستان و افغانستان کرده ایم، گفتنی است تمامی قیمت این پروژه را پاکستان پرداخت خواهد کرد.

سپهبد ادامه داد و گفت : ارتش پاکستان عملیات های نظامی علیه تروریست ها و منهدم کردن مقر تروریست ها در فاتا را آغاز کرده است. قیمت مالی و جانی چنین عملیات هایی را ارتش پاکستان می‌دهد، این ما بودیم که در عملیات های نظامی علاوه بر جان نظامیان و افسران عالی رتبه خود، جان شهروندان مان را نیز در مبارزه با تروریسم هزینه کرده ایم. ما به طور جدی در حال تلاش برای انجام عملیات علیه تروریست ها به منظور برقراری امنیت هستیم.

سپهبد محمود در پایان اظهار داشت که ارتش در مناطق قبایلی نیز عملیات هایی را به منظور اجرایی کردن پروژه های اقتصادی انجام خواهد داد.

ارسال نظر

 
1