خبر فوری

 
 
سوء قصد تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه به حجت‌الاسلام سبزواری معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان
کد خبر :882526782

14:55 1401/05/27


برچسب ها : افراد تکفیری, تروریست, حملات تروریستی, حمله تروریستی, سوء قصد, شورای علمای شیعه, شیعه, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تکفیری سپاه صحابه,

تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه/لشکر جنگوی امروز پنجشنبه خودروی حامل حجت‌الاسلام و المسلمین سبطین حیدر سبزواری معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان را مورد سوء قصد قرار دادند، خوشبختانه ایشان از این حمله جان سالم به در بردند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه/لشکر جنگوی امروز پنجشنبه خودروی حامل حجت‌الاسلام و المسلمین سبطین حیدر سبزواری معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان را مورد سوء قصد قرار دادند، خوشبختانه ایشان از این حمله جان سالم به در بردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حجت‌الاسلام و المسلمین سبطین حیدر سبزواری پس از سخنرانی در مجلس عزا در روستایی واقع در شهرستان سیالکوت ایالت پنجاب در حال بازگشت به شهر دسکه بود هدف حمله تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه قرار گرفت.

در این حمله محافظان حجت‌الاسلام سبزواری نیز با واکنش مناسب اقدام به تیراندازی و مقابله با تروریست‌ها نمودند و حمله تکفیری‌ها را دفع نمودند.

اگرچه در جریان تیراندازی و تبادل آتش میان تروریست‌ها و محافظان، خودروی حامل آقای سبزواری دچار خسارت شد، اما با این حال خوشبختانه آسیبی به حجت‌الاسلام سبزواری و افراد همراه وی نرسید.

بخوانید: تیراندازی به سمت خودروی سید راحت حسین الحسینی در شهر گلگیت

گفتنی است پس از به روی کار آمدن دولت شهباز شریف در پاکستان بار دیگر شاهد آغاز حملات تروریستی علیه شیعیان هستیم، در واقع این دومین اقدام تروریستی تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه و لشکر جنگوی علیه شیعیان طی کمتر از یک ماه می‌باشد.

پیش از این تروریست‌های تکفیری با حمله به مراسم برافراشتن بیرق حضرت اباالفضل العباس(ع) به مناسبت آغاز ماه محرم‌الحرام در چهارراه یادگار شهر گلگیت واقع در شمال پاکستان قصد ترور حجت‌الاسلام و المسلمین سید راحت حسین الحسینی از علمای سرشناس این منطقه را داشتند.

حجت‌الاسلام راحت حسینی از این حمله جان سالم به در برد اما متأسفانه دو نفر از جوانان شیعه شهید و چهار تن دیگر نیز زخمی شد.

 

ارسال نظر

 
1