خبر فوری

 
 
سه تن از خارجیان در کابل افغانستان پس از ربوده شدن کشته شدن، در اثر انفجار در قندهار سه کودک نیز کشته کشته شدند
کد خبر :1315224737

10:11 1397/05/13


برچسب ها : انتحاری, داعش,

سه تن از خارجیان موجود در پایتخت افغانستان کابل، پس از ربوده شدن، کشته شدند درحالیکه در اثر انفجار بمب کنار خیابان در قندهار سه کودک نیز کشته شدند.


 

سه تن از خارجیان موجود در پایتخت  افغانستان کابل، پس از ربوده شدن، کشته شدند درحالیکه در اثر انفجار بمب کنار خیابان در قندهار سه کودک نیز کشته شدند.

پلیس افغان کشته شدن سه تن از خارجیان را در کابل تایید کرد. به گفته افسر پلیس : صبح روز گذشته سه تن از خارجیان ربوده شدند که یکی از آنها از هند و یکی از مالزی و دیگری از مقدونیه بود.

به گفته مقامات پلیس : این خارجیان را از داخل ماشین شان ربودند و سپس اجساد آنها در منطقه موسوی پیدا شدند. به گفته مقامات امنیتی پس از تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که این سه نفر درحال رفتن به سمت فرودگاه بودند که ربوده شدند اما هیچ گروهی مسئولیت این عمل را به عهده نگرفته است.

طبق اطلاعات به دست آمده این سه نفر از کارگران شرکت خوراکی فرانسوی بودند که پس از دریافت کارت آنها تاییدیه آنها از شرکت مربوطه نیز دریافت ‌‌شد.

طبق گزارشات :اطلاعات کشته شدگان از این قرار است :
اهل مالزی 64 ساله
اهل هند 39 ساله
اهل مقدونیه 37 ساله.

به گفته سازمان ملل متحد در اثر حمله به ساختمان پناهندگان در شهر جلال آباد 15 نفر کشته شدند که یکی از اعضای سازمان ملل متحد نیز جزو این کشته شدگان است. گفته می‌شود که داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.


در اثر انفجار بمب نصب شده در کنار خیابان در قندهار 3 کودک کشته شدند و 2 نفر نیز زخمی شدند.

در کابل نیز یکی از هلیکوپتر های ارتش واژگون شد که این حادثه منجر به زخمی شدن خلبان شد.

ارسال نظر

 
1