خبر فوری

 
 
سند: ربوده شدن یک فعال سرشناس سیاسی و مدنی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :441562817

17:05 1400/04/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, حزب کارگران مردمی, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سینگار نوناری, نصیرآباد, نیروهای رنجرز,

نیروهای امنیتی رنجرز و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته طی عملیاتی در منطقه نصیرآباد از توابع شهرستان قمبر شهداد کوت ایالت سند یک فعال سرشناس سیاسی و مدنی به نام سینگار نوناری را ربودند.


سند: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی رنجرز و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته طی عملیاتی در منطقه نصیرآباد از توابع شهرستان قمبر شهداد کوت ایالت سند یک فعال سرشناس سیاسی و مدنی به نام سینگار نوناری را ربودند.

بر اساس اعلام اعضای خانواده سینگار نوناری، بامداد گذشته بیش از 5 خودروی متعلق به نیروهای رنجرز، پلیس و ماموران لباس شخصی سازمان های اطلاعاتی پاکستان منزل این فعال سیاسی را تحت محاصره درآورده و با یورش به منزل به اذیت و آزار زنان و کودکان پرداختند، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان سپس با بستن چشمان سینگار نوناری وی را به همراه خود به محل نامشخص منتقل نمودند.

گفتنی است به دنبال انتشار خبر ربوده شده این شخصیت سرشناس سیاسی نصیرآباد، تعداد زیادی از زنان و مردان این شهر با حضور در خیابان ها نسبت به این اقدام سازمان های اطلاعاتی پاکستان به تظاهرات پرداخته و مسیر مواصلاتی به سمت شهر لارکانه را نیز مسدود نمودند.

لازم به ذکر است سینگار نوناری سابقه فعالیت در گروه های جدایی طلب سند را دارد، اما اکنون از رهبران ارشد حزب کارگران مردمی(AWP) می باشد و چندین مرتبه به عنوان کاندید این حزب در شورای شهر نصیرآباد در انتخابات به رقابت پرداخته و در انتخابات گذشته شورای شهر به عنوان نماینده حزب کارگران مردمی در شورای شهر نصیرآباد منتخب گردید.

سورت لوهار مقام انجمن صدای افراد ربوده شده ایالت سند در واکنش به ربوده شدن این شخصیت سرشناس سندی گفت: ربوده شدن سینگار نوناری را به شدت محکوم می کنیم، سازمان های حکومتی دچار سردرگمی و پریشانی شده اند، برای آزادی سینگار نوناری در شهرهای مختلف ایالت سند همچون کراچی، حیدرآباد، نصیرآباد و لارکانه به تظاهرات خواهیم پرداخت.

 

ارسال نظر

 
1