خبر فوری

 
 
سناتور پاکستانی خواستار اقدام جامعه جهانی علیه پشتیبانی هند از داعش شد
کد خبر :843234337

12:35 1399/10/26


برچسب ها : جامو و کشمیر, دولت اسلامی عراق و شام, دولت هند, رحمان ملک, گروه تروریستی داعش, مجلس سنای پاکستان, هند, کمیته امور داخلی مجلس سنای پاکستان,

سناتور رحمان ملک رئیس کمیته امور داخلی مجلس سنای پاکستان با اشاره به وجود اردوگاه های داعش در هند خواستار اقدام فوری جامعه جهانی علیه پشتیبانی هند از این گروه تروریستی شد.


 اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور رحمان ملک رئیس کمیته امور داخلی مجلس سنای پاکستان با اشاره به وجود اردوگاه های داعش در هند خواستار اقدام فوری جامعه جهانی علیه پشتیبانی هند از این گروه تروریستی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور رحمان ملک طی سخنانی در نشست کمیته امور داخلی مجلس سنای پاکستان با بیان اینکه دولت هند حامی اصلی گروه تروریستی داعش است گفت: هند در حال آموزش تروریست های داعش در خاک خود است و اردوگاه های آموزشی متعددی در هند برای آموزش تروریست های داعش وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به شواهد و مدارک موجود مبنی بر نقش هند در اقدامات تروریستی بلوچستان ابراز داشت: حملات تروریستی به برادران جامعه هزاره، گسترش اقدامات تروریستی در بلوچستان و انتشار اسناد و مدارک بین المللی علیه هند برای بیدار شدن جامعه جهانی کافی است.

سناتور رحمان ملک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عناصر وابسته به داعش در عملیات های خرابکارانه در بلوچستان دست دارند و وزارت کشور ضمن ارائه گزارشی مفصل در این زمینه، کمیته سنا را از اقدامات صورت گرفته آگاه سازد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نمی توان از جنایات مودی در منطقه کشمیر اشغالی چشم پوشاند، ما برای احقاق حقوق مردم کشمیر در هر بستری فعالیت خواهیم نمود، رحمان ملک در سخنان خود با اشاره به ضرورت واکسن برای حفاظت از ویروس کرونا گفت: اگرچه تولید واکسن و استفاده از آن برای کشورهای دنیا اقدامی خوشایند به شمار می رود اما دولت هند مردم کشمیر را از این امکان نیز محروم نگاه خواهد داشت و ما باید در امر تامین این امکان برای برادران و خواهران کشمیری خود وارد عمل شویم.

 

ارسال نظر

 
1