خبر فوری

 
 
سناتور سراج الحق: استراتژی های غلط دولت وضعیت تحصن در کویته را بدتر کرده است
کد خبر :1735046419

11:51 1399/10/21


برچسب ها : برنامه ریزی ضد دولتی, بیانات ضد دولتی, تهدید, حزب جماعت اسلامی, خیبر پختون خوا, دولت پاکستان, سخنرانی, سراج الحق,

سناتور سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی گفت: استراتژی های غلط دولت وضعیت تحصن در کویته را بدتر کرده است.


خیبر پختون خوا: سناتور سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی گفت: استراتژی های غلط دولت وضعیت تحصن در کویته را بدتر کرده است. اگر دولت بخواهد انتخابات مجلس سنا را زودتر برگزار کند، دور از ذهن نیست که انتخابات مجلس شورای ملی نیز زودهنگام برگزار شود. جامعه هزاره به دلیل سیاست های اشتباه دولت به مدت یک هفته در رنج و سختی بود. نخست وزیر پاکستان با تحصن یک هفته ای مردم هزاره در سرمای منفی 8 درجه و پس از اعتراضات شدید خانواده شهدای مچ به کویته رفت. اگر وی یک هفته زودتر رفته بود کار به اینجا نمی کشید. حاصل دوره 900 روزه دولت پاکستان  شکست ها، بی لیاقتی ها و بی کفایتی ها است. اگر دولت یک قدم به جلو بر می دارد، با سیاست صد قدم به عقب بر می گردد. هیچ کس نمی داند چه کسی امور دولت را اداره می کند.

وی افزود: جنبش دموکراتیک پاکستان برنامه خاص و اهداف سیاسی خاص خود را دارد در حالی که حزب جماعت اسلامی به روش خود در حال مخالفت با دولت است. یک حرکت ضد دولتی در حزب برنامه ریزی شده است. اجلاس ما در سرگودا یک اجلاس تاریخی خواهد بود. انتخابات مجلس سنا بر اساس برنامه مشخص خود انجام می شود و اگر قرار باشد انتخابات مجلس سنا زودتر یرگزار شود بعید نیست که انتخابات مجلس شورای ملی نیز زودتر از زمان خود انجام شود.

ارسال نظر

 
1