خبر فوری

 
 
سناتور آمریکایی: روابط با پاکستان بسیار حائز اهمیت هستند
کد خبر :2018686094

16:28 1401/02/27


برچسب ها : امنیتی, پاکستان و آمریکا, پروژه, روابط دوجانبه, روابط نظامی, سفیر پاکستان در آمریکا, سناتور آمریکایی, مسعود خان,

سناتور کرس مرفی از قانونگذاران ارشد و رئیس کمیته ی مبارزه با تروریسم و آسیای جنوبی سنای آمریکایی با تاکید بر دولت بایدن در زمینه روابط با پاکستان، با بیان اینکه دولت بایدن باید روابط فوق العاده با پاکستان را از سر گیرد، افزود....


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| سناتور کرس مرفی از قانونگذاران ارشد و رئیس کمیته ی مبارزه با تروریسم و آسیای جنوبی سنای آمریکایی با تاکید بر دولت بایدن در زمینه روابط با پاکستان، با بیان اینکه دولت بایدن باید روابط فوق العاده با پاکستان را از سر گیرد، افزود: دو کشور باید در برهه های خوب و دشوار در کنار یکدیگر باشند.

وی در پیامی به مناسبت 75 مین سالگرد روابط میان دو کشور، اظهار داشت: این روابط نیز همچون سایر مناسبات با پستی و بلندی هایی مواجه بوده اند، اما آزمون زمانه را پس داده اند و من مشتاقانه منتظر توسعه بیشتر آن برای 75 سال آینده هستم.

وی خاطر نشان ساخت که روابط پاکستان-آمریکا به صورت فوق العاده ای مهم هستند و سنا نیز این اهمیت را به رسمیت شناخته است. سناتور مرفی ضمن برجسته سازی نقش و همکاری آمریکا در توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان، تصریح داشت که منابع مهمی جهت همکاری در زمینه های ساخت دموکراسی پاکستان و پروژه های مشترک امنیتی از بستر پروژه های USAID اختصاص داده ایم.

مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا ضمن استقبال از این اظهارات قانونگذار ارشد ایالات متحده، اظهار داشت: او دوست واقعی پاکستان و از حامیان تقویت روابط نزدیک میان دو کشور بود. این ارتباط با محتوای اقتصادی به کانون باز خواهد گشت.

ارسال نظر

 
1