خبر فوری

 
 
سقوط هواپیمای مسافربری در کراچی
کد خبر :492617727

17:23 1399/03/03


برچسب ها : پاکستان, سقوط هواپیما,

96 تن طی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری لاهور_کراچی جان باختند.


سند: به گزارش راز نیوز| پرواز 8303 مسافربری لاهور_کراچی روز گذشته یک دقیقه قبل از فرود درپی مشکل فنی در منطقه مسکونی مادل کالونی در نزدیکی فرودگاه بین المللی جناح کلانشهر کراچی با 98 سرنشین سقوط کرد که درپی این حادثه دردآور، 96 تن جان باخته و تنها 2 فرد جان سالم به در بردند. گفتنی است این پرواز توسط کاپیتان سجاد گل کنترل می شد.

 

 

شایان ذکر است این حادثه دردآور علاوه بر آنکه ابراز تسلیت و غم عمیق از سوی مقامات دولتی، نظامی، مذهبی و مردمی پاکستان و دیگر کشور های همسایه این کشور را به همراه داشته است، از طرفی تعدادی از انسان های بشر نما از جمله هندو های کشور هند که در حال حاضر نیز به رهبری نریندرا مودی مرتکب جنایات ضد بشری فراوانی علیه مسلمانان هند شده اند، در کامنت هایی این حادثه رخ داده برای مسلمانان پاکستان را تبریک گفته و آرزوی افزایش آمار جان باختگان را کردند.

 

 

پس از این حادثه علاوه بر حضور نهاد های مردمی، انجمن های خیریه و ارتش پاکستان برای اجرای عملیات خارج سازی جان باختگان از زیر آوار و خارج کردن اجساد آن، جی دی سی انجمن خیریه مردم نهاد شیعه به ریاست ظفر عباس فعال در اکثر نقاط پاکستان نیز در محل وقوع حادثه حاضر شده و دست به دست دیگر نهاد ها، در زمینه خارج سازی اجساد جان باختگان از زیر آوار کمک کردند که این کمک های بشر دوستانه JDC ضمن دیگر کمک و فعالیت های آن به هشتگ تویتر تبدیل شد که مورد قدردانی توسط مردم قرار گرفت. طبق گزارش منابع محلی، کمک های خودجوش مردمی نیز در این راستا قابل قدردانی و ستایش هستند که علاوه بر حضور در محل برای کمک، غذا و نوشیدنی برای افراد درحال فعالیت حاضر در صحنه آماده کرده بودند.

 

 

ارسال نظر

 
1