خبر فوری

 
 
سفیر کامبوج: دانشجویان، تجار و گردشگران کامبوج در پاکستان احساس امنیت دارند
کد خبر :980860154

14:32 1400/09/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, برنامه آموزشی, برنامه های آموزشی, پاکستان و کامبوج, جانشین فرماندار ایالت پنجاب, چودری پرویز الهی, دانشجویان کامبوج, ستاد فرماندهی کویته, سفیر کامبوج,

انگ شان سفیر کشور کامبوج با چودری پرویز الهی معاون فرماندار ایالت پنجاب و چودری سالک حسین سرکنسول افتخاری در یک نشستی در ساختمان فرمانداری ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| انگ شان سفیر کشور کامبوج با چودری پرویز الهی معاون فرماندار ایالت پنجاب و چودری سالک حسین سرکنسول افتخاری در یک نشستی در ساختمان فرمانداری ایالت پنجاب دیدار کرد. در این دیدار در خصوص مناسبات مورد علاقه مشترک و وضعیت فعلی بین المللی رایزنی شد.

چودری پرویز الهی با بیان اینکه نیاز به تقویت ارتباطات مردمی بین پاکستان و کامبوج وجود دارد تا گردشگری و تجارت فیمابین بیشتر شود، افزود: وضعیت جهانی با سرعت درحال تغییر است، و مشکلات موجود در بخش تسهیلات بهداشتی و کمبود غذا نیازمند همکاری همگانی برای پیدا کردن راه حل هستند.

وی اظهار داشت که پاکستان در حال نقش آفرینی در زمینه توسعه کامبوج است، کالج فرماندهی و ستاد کویته با موفقیت دانشجویان کامبوج را در بخش های ساخت و ساز، سرویس پستی، سیستم راه آهن، بانکداری، برنامه دوره های ستاد فرماندهی ارتش، برنامه دیپلم آموزش می دهند و علاوه بر آن هرساله در شش برنامه های مختلف در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی نیز به دانشجویان کامبوج آموزش داده می شود.

سفیر کامبوج ضمن عرض تشکر، گفت: پاکستان کشوری زیبا و صلح دوست است، دانشجویان، تجار و گردشگران کامبوج در پاکستان احساس امنیت دارند و ما متمایل به افزایش روابط تجاری، فرهنگی، گردشگری و غیره با پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1