خبر فوری

 
 
سفیر پاکستان در آمریکا: ایالات متحده آمریکا می تواند مداخلت های هند در پاکستان را متوقف کند
کد خبر :961985329

15:28 1399/09/29


برچسب ها : اداره ملی مبارزه با تروریسم, انفجار تروریستی, ایالات متحده آمریکا, پاکستان, پاکستان و آمریکا, پذیرفتن مسولیت حمله, دکتر اسد مجید خان, سفیر پاکستان, شبه نظامیان بلوچ, هند,

اسد مجید خان سفیر پاکستان در واشنگتن اظهار داشت که شاید آمریکا تنها کشوری است که می تواند هند را به متوقف کردن عملیات های خرابکارانه در پاکستان راضی کند .


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| اسد مجید خان سفیر پاکستان در واشنگتن حین گفتگو به همراه جیمز دابینز نماینده ویژه آمریکا در افغانستان و پاکستان، اظهار داشت که شاید آمریکا تنها کشوری است که می تواند هند را به متوقف کردن عملیات های خرابکارانه در پاکستان راضی کند و در موقعیت مهمی در زمینه نقش آفرینی منتقدانه در این رابطه قرار دارد. وی افزود: ما امیدواریم که دخالت آمریکا می تواند برای صلح و ثبات منطقه کار کند.

جیمز دابینز اظهار داشت که اتهامات حمایت هند از آزادی خواهان بلوچستان قابل تامل است.

اسد مجید خان در ادامه خاطر نشان ساخت: هرچند ما به دنبال کمک آمریکا برای متوقف کردن دخالت های هند در امور داخلی پاکستان هستیم، اما ما نمی خواهیم روابط ما با آمریکا در سطح هند باشند. پاکستان برای حفظ روابط شخصی با هرکشوری به ویژه ایالات متحده که یکی از متحدان قدیمی است، یک کشور بزرگ و مهم است. وی خاطر نشان کرد که کشورش از یک دهه گذشته با موفقیت طی مبارزه با تروریسم، عملیات های تروریستی را کاهش داده و کنترل بازیگران غیردولتی در بیشتر کشور را به دست آورده است. اما پاکستان از دو سال گذشته مجددا با حملات مواجه شده است و متاسفانه نشانه هایی از هند در این جملات مشاهده می کنیم.

ارسال نظر

 
1