خبر فوری

 
 
سفیر عربستان: عربستان سعودی به منظور تقویت روابط میان دو کشور اسلامی به همکاری های خود ادامه خواهد داد
کد خبر :883707802

12:21 1399/06/12


برچسب ها : انرژی, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, سرمایه گذاری, سفیر عربستان سعودی, عربستان سعودی, وزیر انرژی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در دیدار با عمر ایوب خان وزیر انرژی پاکستان، گفت: عربستان سعودی به منظور تقویت هرچه بیشتر روابط میان دو کشور اسلامی به همکاری های خود ادامه خواهد داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی روز گذشته با حضور در وزارت انرژی پاکستان با عمر ایوب خان وزیر انرژی فدرال دیدار و روند فعالیت پروژه های در دست اجرای مشترک پاکستان و عربستان سعودی در زمینه های نفت و انرژی را مورد بررسی قرار داد . سفیر عربستان از وزیر انرژی برای نظارت ویژه بر پروژه های پاکستان-عربستان سعودی در بخش انرژی تشکر کرد و تاکید کرد که عربستان سعودی به منظور تقویت هرچه بیشتر روابط میان دو کشور اسلامی به همکاری های خود ادامه خواهد داد.

وزیر انرژی پاکستان با ابراز این موضوع که دولت فدرال به منظور رشد اقتصادی پاکستان سیاست های سرمایه گذاری دوست متعددی در بخش های مختلف ارائه کرده است، گفت: بخش انرژی برای تقویت اقتصاد کشور از جهت سرمایه گذاری در اولویت قرار دارد، با سیاست جدید انرژی های تجدید پذیر، از سر گیری فعالیت های اکتشافی و تولیدی انتظار می رود سرمایه گذاری عظیمی را برای این کشور به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

 
1