خبر فوری

 
 
سفیر عربستان سعودی در دیدار با وزیر ارشد ایالت سند: به زودی واکسن چینی به رسمیت شناخته خواهد شد
کد خبر :21869205

16:43 1400/03/15


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, حجاج, سفیر عربستان سعودی, مراد علی شاه, نواف بن سعید المالکی, وزیر ارشد ایالت سند,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی روز جمعه با سید مراد علی شاه وزیر ارشد این ایالت دیدار و گفتگو نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی روز جمعه با سید مراد علی شاه وزیر ارشد این ایالت دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفیر عربستان سعودی در جریان سفر به ایالت سند واقع در جنوب پاکستان به همراه بندر الدیال سرکنسول عربستان در کراچی و هیئت عالی رتبه سازمان امداد شاه سلمان با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دولت محلی ایالت سند و دولت عربستان سعودی و همچنین مسائل پیش روی شهروندان پاکستانی مقیم عربستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند در بدو این نشست با اشاره به عدم به رسمیت شناختن واکسن چینی ضد کرونا از سوی ریاض ابراز داشت: دولت عربستان سعودی واکسن ضد کرونای چینی را برای حجاج پاکستانی مورد تایید قرار نداده که باعث ایجاد موجی از ناامیدی میان مردم پاکستان شده است.

وی افزود: دولت پاکستان از واکسن چینی برای واکسیناسیون مردم خود در مقابله با کرونا استفاده نموده است و به همین علت بسیاری از مردم ما به دلیل داشتن گواهی واکسیناسیون واکسن چینی برای سفر به عربستان دچار سردرگمی شده اند.

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار به وزیر ارشد ایالت سند اطمینان بخشی نمود که به زودی واکسن چینی ضد کرونا نیز از سوی دولت عربستان سعودی مورد تایید قرار خواهد گرفت و مردم پاکستان قادر به سفر به عربستان برای انجام فریضه حج خواهند بود.

وزیر ارشد ایالت سند در پاسخ از سفیر عربستان سعودی در این زمینه تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1