خبر فوری

 
سفیر عربستان سعودی: در این لحظات دشوار در کنار مردم ایالت سند هستیم
کد خبر :1615509382

11:35 1401/06/24


برچسب ها : پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, سروزیر, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, سید مراد علی شاه, سیل, سیل زدگان, نواف بن سعید المالکی, وزیر ارشد ایالت سند,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در دفتر سروزیر ایالت سند با سید مراد علی شاه وزیر ارشد این ایالت دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در دفتر سروزیر ایالت سند با سید مراد علی شاه وزیر ارشد این ایالت دیدار کرد.

سفیر در این دیدار ضمن ابراز همبستگی عربستان سعودی در این وضعیت دشوار و مشکل با مردم ایالت سند به دلیل ویرانی های ناشی از سیل بی سابقه، خاطر نشان ساخت که عربستان سعودی در کنار مردم این ایالت ایستاده و هرگونه کمک ممکن را با این مردم خواهیم داشت. در حال ارسال 60 تن کالای امدادی هستیم.

سید مراد علی شاه سروزیر ایالت سند در این دیدار ضمن آگاه سازی طرف عربستان سعودی از ویرانی های ناشی از سیل بی سابقه در این ایالت، اظهار داشت که امسال 800 درصد بیشتر از میانگین بارندگی ها نسبت به دیگر سال ها، رخ داده است . امداد رسانی همچنان ادامه دارد .

ارسال نظر

 
1