خبر فوری

 
 
سفیر عربستان سعودی: به زودی یکی از شخصیت های برجسته عربستان به پاکستان سفر خواهد داشت
کد خبر :1135559854

16:38 1399/09/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, روابط, ریاض, سفیر عربستان سعودی, عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در بیانی از سفر یکی از شخصیت های برجسته عربستان سعودی طی یک یا دو ماه آینده به اسلام آباد و سپس سفر عالی رتبه پاکستانی به ریاض خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در گفتگو با عرب نیوز پس از شرکت در مراسمی در اسلام آباد، با برجسته سازی روابط عمیق استراتژیکی میان پاکستان و عربستان سعودی، از سفر یکی از شخصیت های برجسته عربستان سعودی طی یک یا دو ماه آینده به اسلام آباد خبر داد و گفت: پس از سفر این شخصیت عالی رتبه، هیئت عالی رتبه پاکستانی نیز به عربستان سعودی سفر خواهد داشت.  

وی افزود: به نظر من روابط فی ما بین دو کشور استراتژیکی روبه پیشرفت هستند و این روابط بسیار عمیق هستند. نکته خوشایند این است که روابط ملت های دو کشور به قبل از روابط دولت ها بر می گردد.

سفیر عربستان سعودی در پاسخ به این سوال که آیا عربستان سعودی تمایلی به پروژه های سی پیک در پاکستان دارد، گفت: این موضوع را بررسی خواهیم کرد. وی همچنین در پاسخ به روابط فرهنگی دوجانبه، اظهار داشت که پیش از این همکاری های عالی رتبه ای میان تلویزیون و شبکه های دو کشور جریان دارد. وی گمانه زنی ها در رابطه با تغییر سیاست روادید عربستان در قبال پاکستان را نادرست عنوان کرد و در واکنش به اتباع پاکستانی اخراج شده، گفت: تنها افرادی اخراج شده اند که به صورت غیرقانونی زندگی می کردند.   

ارسال نظر

 
1