خبر فوری

 
 
سفیر جدید پاکستان پیش از آغاز فعالیت خود در اتیوپی با دکتر عارف علوی دیدار کرد
کد خبر :1837019687

17:17 1402/05/02


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اتیوپی, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, سفیر پاکستان,

عاطف شریف سفیر معین پاکستان در اتیوپی پیش از سفر خود به آدیس آبابا با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | عاطف شریف سفیر معین پاکستان در اتیوپی پیش از سفر خود به آدیس آبابا با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، دکتر عارف علوی ارتقای روابط تجاری و اقتصادی با اتیوپی را امری ضروری دانست و خواستار تلاش عاطف شریف در جهت افزایش حجم تجارت، صادرات محصولات پاکستانی و تماس با بازرگانان اتیوپی شد.

وی همچنین بر افزایش همکاری و روابط عمومی با کشور اتیوپی در زمینه آموزش تاکید کرد و گفت: دانشجویان اتیوپیایی می توانند از مطالب آموزشی آنلاین در دانشگاه مجازی علامه اقبال برای ارتقای مهارت خود بهره مند شوند، همچنین آموزش دیپلمات ‌های جوان اتیوپیایی در پاکستان منجر به گسترش روابط دوجانبه خواهد شد.

رئیس جمهور پاکستان بر ضرورت تلاش جامعه بین المللی در راستای اصلاح اسلام هراسی در جهان، ترویج هماهنگی بین ادیان و احترام متقابل تاکید کرد و افزود: نمایندگان دیپلماتیک پاکستان در جهان بایستی نقض حقوق بشر، ظلم به اقلیت ها و جنایات مرتکب شده توسط هند در جامو و کشمیر اشغالی را تبیین و در این زمینه روشنگری نمایند.

ارسال نظر

 
1