خبر فوری

 
 
سفیر امارات: بین پاکستان و امارات در خصوص امور بین المللی هماهنگی کامل وجود دارد
کد خبر :108051234

19:50 1398/04/05


برچسب ها : اقتصاد, امارات, پاکستان, تجارت, سفیر,

حمد عبید ابراهیم سالم الزابی سفیر کشور امارات در پاکستان طی گفتگو در جمع ایوان صنعت و تجارت لاهور گفت: هردو کشور برادر پاکستان و امارات، از جهت امور بین المللی و منطقه ای به طور کامل هماهنگ هستند و امارات متحده عربی معتقد است که ثبات پاکستان برای برپایی امنیت منطقه ای امری ضروری است.


لاهور‌: به گزارش راز نیوز، حمد عبید ابراهیم سالم الزابی سفیر کشور امارات در پاکستان طی گفتگو در جمع ایوان صنعت و تجارت لاهور گفت: در کمیسیون مشترک وزرای پاکستان و امارات آینده در ابوظبی، به منظور تقویت و استحکام روابط اقتصادی دوجانبه، لایحه قانونی را تکمیل خواهیم کرد.
وی افزود، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان برای توسعه سرمایه گذاری خارجی، این لایحه را تکمیل خواهد نمود. هردو کشور برادر پاکستان و امارات، از جهت امور بین المللی و منطقه ای به طور کامل هماهنگ هستند و امارات متحده عربی مطمئن است که ثبات پاکستان برای برپایی امنیت منطقه ای امری ضروری است. سفیر امارات در پاسخ به سوالی اذعان داشت: به منظور تسهیل روند اخذ روادید توسط تجار پاکستانی، مراکز صدور ویزای امارات متحده عربی در شهرهای اسلام آباد، لاهور و کراچی افتتاح خواهند شد.

ارسال نظر

 
1