خبر فوری

 
 
سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان: روابط اقتصادی فیمابین در آینده بیشتر تقویت می شوند
کد خبر :1049512451

14:35 1400/08/03


برچسب ها : آزادی بیان, اسلام آباد, بلوچستان, پاکستان و اتحادیه اروپا, خانم آندرولا کامینارا, سفیر اتحادیه اروپا, گفتگو مطبوعاتی, کویته,

خانم آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه در کویته مرکز ایالت بلوچستان، گفت: روابط اقتصادی فیمابین در آینده بیش از پیش تقویت خواهند یافت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| خانم آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه در کویته مرکز ایالت بلوچستان، با بیان اینکه روابط پاکستان و اتحادیه اروپا بیش از پیش تقویت خواهند شد، افزود: اتحادیه اروپا طرح استراتژی مبارزه با تروریسم و تغییرات اقلیمی را با پاکستان امضاء کرده است.

وی در پاسخ به سوالی اظهار داشت که صادرات پاکستان به کشورهای عضو بلوک طی چند سال گذشته افزایش یافته است و روابط اقتصادی در آینده بیشتر تقویت می شوند. اتحادیه اروپا به همراه بلوچستان، در دیگر مناطق پاکستان در حال افزایش همکاری های مالی برای بهبودی بخش های مختلف است. ما در بلوچستان در بخش هایی درحال کار هستیم کع بیشتر نیازمند کار هستند.

سفیر اتحادیه اروپا در ادامه اظهار داشت: اتحادیه اروپا خواستار اجرای کنواسیون های سازمان ملل است که شامل آزادی بیان از سوی پاکستان است. ما از نزدیک وضعیت آزادی بیان در پاکستان را زیر نظر داریم.  

ارسال نظر

 
1