خبر فوری

 
 
سفر 4 روزه عمران خان نخست وزیر پاکستان به کشور چین
کد خبر :816728577

10:03 1398/02/05


برچسب ها : پاکستان, چین, سرمایه گذاری خارجی, سفر, مذاکرات, ملاقات,

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی سفر 4 روزه به چین با مقامات عالی این کشور نیز ملاقات خواهند داشت.


 

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی سفر 4 روزه به چین با مقامات عالی این کشور نیز ملاقات خواهند داشت.

طبق اطلاعات به دست آمده : این دیدار در روز جمعه به دعوت شی چن پنگ رئیس جمهور چین در شهر پکن آغاز خواهد شد و همچنین انجمن هایی از دیگر کشور ها در این دیدار حضور خواهند یافت. عمران خان در مراسم افتتاحیه و سخنرانی و همچنین در کنفرانس بین رهبران انجمن نیز شرکت خواهد کرد.

به گزارش راز نیوز : عمران خان نخست وزیر پاکستان یک سفر 4 روزه به کشور چین خواهند رفت و همچنین طی این سفر با شی چن پنگ رئیس جمهور چین و دیگر مقامات ارشد و عالی رتبه ی این کشور نیز دیدار خواهند کرد و همچنین عمران خان در مراسمات رسمی دیگر در این کشور نیز شرکت خواهد کرد.

همچنین وی در این ملاقات در مورد رابطه ی دوجانبه و مسائل اجتماعی و پیشرفت اقتصادی و تجارت نیز بحث و گفتگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در این مراسم رهبران 40 کشور به همراه نمایندگان سازمان های بین المللی و شرکت های بزرگِ بیش از 100 کشور حضور خواهند یافت و همچنین عمران خان به همراه هیئت وزیران و نمایندگان رسمی کشور خود در این مراسم شرکت خواهد کرد و طی این ملاقات برای افزایش رابطه دو جانبه ، توافقنامه ی تجاری امضا خواهند کرد و در راستای ارتقاء تجارت با چین برای حفاظت از منافع صنایع پاکستان، اقدامات ویژه ای صورت خواهد گرفت.

طبق اطلاعات به دست آمده : عمران خان با شی چن پنگ رئیس جمهور چین و لی کیانگ نخست وزیر چینی نیز ملاقات خواهد کرد.

لازم به ذکر است که عمران خان در نمایشگاه بیمن المللی باغبانی در سال 2019 شرکت خواهد کرد و همچنین طی این کنفرانس در مورد مسائل تجاری و سرمایه گذاری در پاکستان گفتگو خواهند کرد ، این دومین سفر عمران خان به چین خواهد بود.

ارسال نظر

 
1