خبر فوری

 
 
سفر ژنرال قمر جاوید باجوا به چین و دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی این کشور
کد خبر :207729827

20:01 1401/03/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش چین, پاکستان و چین, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, هیئت نظامی,

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، یک هیئت عالی رتبه نظامی پاکستان به فرماندهی ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان از تاریخ 19 تا 22 خرداد (9 تا 12 ژوئن) از چین بازدید می کند.


 

پکن: به گزارش راز نیوز | به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، یک هیئت عالی رتبه نظامی پاکستان به فرماندهی ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان از تاریخ 19 تا 22 خرداد (9 تا 12 ژوئن) از چین بازدید می کند.

جلسه کمیته عملکرد پیشرفته تجربی در 22 خرداد (12 ژوئن) به ریاست ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان و با حضور ژنرال ژانگ نایب رئیس کمیسیون مرکزی نظامی چین برگزار شد.

در حاشیه این سفر، هیئت نظامی پاکستان همچنین با مقامات ارشد سایر مقامات دولتی چین دیدار کرد همچنین در این نشست ها، رهبران ارشد نظامی پاکستان و چین بر تعهد خود به مشارکت استراتژیک تاکید کردند.

در ادامه، رهبران نظامی دو کشور توافق کردند تا همکاری های دوجانبه در زمینه های آموزش، فناوری و مبارزه با تروریسم را به منظور حفظ منافع مشترک افزایش دهند هر دو طرف همچنین در مورد وضعیت امنیت جهانی و منطقه ای گفتگو و اعتماد کامل به همکاری دفاعی را ابراز کردند.

فرماندهان نظامی هر دو کشور بر ضرورت تبادل هیئت های نظامی جهت توسعه روابط دوجانبه، تاکید کردند همچنین سفر رهبران ارشد نظامی پاکستان به چین بخشی از کمیته همکاری نظامی مشترک است.

ارسال نظر

 
1