خبر فوری

 
 
سفر ولیعهد عربستان به همراه پاکستان به 4 کشور دیگر آسیایی
کد خبر :1581627807

20:36 1397/11/22


برچسب ها : اسرائیل, اندونزی, بن سلمان, پاکستان, چین, رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی, مالزی, هند,

تحلیل گر ارشد امور سیاسی دکتر شاهد مسعود طی اشاره به سفر ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان ابراز داشت که وی پس از پاکستان به 4 کشور دیگر آسیایی نیز سفر خواهد کرد.


 

به گزارش راز نیوز، تحلیل گر ارشد امور سیاسی دکتر شاهد مسعود طی اشاره به سفر ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان ابراز داشت که وی پس از پاکستان به 4 کشور دیگر آسیایی نیز سفر خواهد کرد. محمد بن سلمان در ماه جاری میلادی پس از کشور پاکستان عازم کشورهای چین، مالزی، هند و اندونزی خواهد شد. در تمامی این سفر ها، هیئت 500 نفری شخصیت های تاجر به همراه وی خواهند بود، از طرفی قرار است تا نخست وزیر اسرائیل نیز در ماه جاری میلادی به هند سفر کند.

وی طی صحبت در برنامه خصوصی تلویزیونی از اهمیت بسزای سفر بن سلمان به پاکستان خبر داده و گفت : ولیعهد عربستان به همراه کشور پاکستان، عازم 4 کشور دیگر آسیایی نیز است. ولیعهد عربستان سعودی پس از کشور پاکستان به چین، مالزی و اندونزی سفر خواهد کرد، همچنین قابل ذکر است که وی در ماه جاری میلادی به هند نیز خواهد رفت.

وی از تمرکز تمامی دنیا بر سفرهای آسیایی بن سلمان خبر داد.
ناگفته نماند که طی سفر محمد بن سلمان به پاکستان وی به همراه کمک های مالی، کمک های نفتی و غیر نقدی دیگر را نیز به این کشور خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1