خبر فوری

 
 
سفر هیئت نظامی ارتش پاکستان به کویت و امضای توافقنامه همکاری دفاعی میان دو کشور
کد خبر :715410349

19:42 1402/03/21


برچسب ها : امضای توافقنامه, پاکستان و کویت, سفیر پاکستان, ملک محمد فاروق, هیئت نظامی,

یک هیئت نظامی از پاکستان به سرپرستی سرلشکر وسیم افتخار چیما طی سفر به کویت به همراه ملک محمد فاروق سفیر پاکستان در این کشور با مقامات نظامی کویت دیدار و رایزنی کرد.


 

کویت: به گزارش راز نیوز | یک هیئت نظامی از پاکستان به سرپرستی سرلشکر وسیم افتخار چیما طی سفر به کویت به همراه ملک محمد فاروق سفیر پاکستان در این کشور با مقامات نظامی کویت دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس جزئیات، سرلشکر وسیم افتخار چیما پس از ورود به خاک کویت مورد استقبال مقامات نظامی این کشور قرار گرفت و با سرلشکر خلبان بندر سالم المزين معاون نیروی هوایی ارتش کویت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله ابعاد همکاری های نظامی و دفاعی موجود میان دو کشور برادر پاکستان و کویت مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

وی همچنین با سرلشکر محمد عبدالعزیز الظفیری فرمانده نیروی زمینی کویت دیدار و موضوعات مهم منطقه ای را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

در ادامه این سفر همچنین یک توافقنامه همکاری دفاعی میان دو کشور توسط ملک محمد فاروق سفیر پاکستان در کویت و جنرال فواز خضیر الحربی مدیر طرح های مشترک کویت امضا گردید و این توافقنامه در گسترش همکاری در زمینه های مختلف نظامی و دفاعی همچنین تعمیق بیشتر روابط میان دو کشور مؤثر خواهد بود.

این توافق در ادامه تلاش ها برای تقویت همکاری های مشترک و توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه های دفاعی و نظامی صورت می گیرد.

ارسال نظر

 
1