خبر فوری

 
سفر نماینده خصوصی افغانستان به پاکستان
کد خبر :1938966476

13:37 1397/10/18


برچسب ها : افغانستان, پاکستان,

، نماینده خصوصی رئیس جمهور افغانستان 'عمر داؤد زئی' امروز سه شنبه در سفر 4 روزه خود به پاکستان خواهد رسید


 

به گزارش راز نيوز، نماینده خصوصی رئیس جمهور افغانستان 'عمر داؤد زئی' امروز سه شنبه در سفر 4 روزه خود به پاکستان خواهد رسید، وی از تاریخ 18 دی تا 21 دی در پاکستان خواهد ماند. عمر داؤد زئی در سفر 4 روزه خود علاوه بر دیدار با محمود قریشی، در دفتر وزارت خارجه پاکستان مذاکرات دو جانبه ای نیز مبنی بر تفاهمنامه صلح افغانستان و دیگر امور با هيئت پاکستانی  انجام خواهد داد .

وی همچنین در زمان اقامت خود در اسلام آباد پاکستان، علاوه بر رئیس کل ستاد ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا ، با دیگر افسران نظامی ارتش پاکستان دیدار و در رابطه با امنیت دو کشور به تبادل نظر و گفت و گو خواهد پرداخت.
از طرفی وی در رابطه با رایزنی انجام شده میان طالبان و آمریکا به منظور برقراری امنیت نیز گفت و گو خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در روزهای آغازین ماه جاری میلادی، ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه کتبی به نخست وزیر پاکستان عمران خان، از وی خواستار کمک در زمینه برقراری امنیت ‌در افغانستان و بر روی میز مذاکرات آوردن طالبان، شده بود.

از طرفی زلمی خلیل زاد نماینده آمریکا در ماموریت صلح افغانستان با سفر خود به پاکستان و دیدار با نخست وزیر این کشور، در رابطه با برقراری امنیت و صلح در افغانستان به گفت و گو و رایزنی با عمران خان پرداخته بود.

ارسال نظر

 
1