خبر فوری

 
 
سفر مهم نواز شریف نخست وزیر اسبق پاکستان به عربستان سعودی
کد خبر :612283047

14:28 1399/10/27


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, حزب مسلم لیگ نون, عربستان سعودی, نخست وزیر سابق پاکستان, نواز شریف,

منابع آگاه اظهار داشتند که نواز شریف نخست وزیر اسبق پاکستان به زودی سفری به عربستان سعودی خواهد داشت و در این سفر با شخصیت های قدرتمند دیدار نیز انجام می دهد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از سفر نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) و نخست وزیر اسبق پاکستان به کشور عربستان سعودی طی چند روز آینده خبر داده و این سفر را باتوجه به وضعیت سیاسی موجود در کشور پاکستان، مهم عنوان کردند.

از طرفی پرویز بشیر روزنامه نگار خبرگزاری "جنگ" نیز در پیامی اظهار داشت : نواز شریف که از حدود یکسال قبل در لندن حضور دارد، در چند روز آتی طی سفر چند روزه به عربستان سعودی خواهد رفت. درحالیکه منابع آگاه مدت اقامت نواز شریف را دو الی سه هفته اعلام کرده و گفتند که وی پس از این سفر مجددا به لندن بازخواهد گشت. گفتنی است نخست وزیر اسبق پاکستان در این سفر با شخصیت های قدرتمند عربستان سعودی دیدار خواهد داشت.

ناگفته نماند پیش از این شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی پیامی به نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان ارسال کرده است که به عربستان بیاید و با وی ملاقاتی انجام دهد، و درصورت تمایل نواز شریف برای اقامت دائمی در عربستان سعودی، عربستان از آن استقبال خواهد کرد. همچنین گمانه زنی هایی از سوی برخی منابع در رابطه با این سفر انجام شده است که گفته می شود نواز شریف که درحال ارتباط گیری با بازیگران مهم منطقه ای است، هدف او از این کارها برای بازگشت مجدد به کرسی قدرت در پاکستان است. نواز شریف از شخصیت های نزدیک به خاندان سلطنتی عربستان سعودی شمرده می شود.

ارسال نظر

 
1