خبر فوری

 
 
سفر محمود قریشی به بروکسل برای امضای توافقنامه برنامه استراتژیکی با اتحادیه اروپا / برقراری روابط دفاعی با ناتو امری ضروری است
کد خبر :1471235909

18:52 1398/04/02


برچسب ها : آمریکا, اتحادیه اروپا, بروکسل, پاکستان, ناتو,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان قبل از عزیمت به بروکسل طی گفتگو با رسانه ها گفت: توافقی که درخصوص برنامه استراتژیکی میان پاکستان و اتحادیه اروپا صورت گرفته است، طی دیدار با فدریکا موگرینی در روز سه شنبه این توافقنامه را امضاء خواهم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان قبل از عزیمت به بروکسل طی گفتگو با رسانه ها گفت: توافقی که درخصوص برنامه استراتژیکی میان پاکستان و اتحادیه اروپا صورت گرفته است، طی دیدار با فدریکا موگرینی در روز سه شنبه این توافقنامه را امضاء خواهم نمود، این توافقنامه آغاز گر همکاری طولانی مدت میان پاکستان واتحادیه اروپا خواهد بود.
وی با پیشرفت قرار دادن امضای این توافقنامه، گفت: پس از مذاکراتی طولانی با اتحادیه اروپا، توافقنامه برنامه استراتژیکی به امضای دو طرف خواهد رسید. این پیشرفت خوبی است و ما نیز خواهان تکمیل این توافقنامه بودیم.
زمان دیدار با دبیر کل ناتو در بروکسل نیز تعیین شده است، پاکستان تلاش های قابل توجهی در مبارزه با تروریسم انجام داده است. ما با ناتو همکاری داشتیم و در خصوص مسائل افغانستان نیز همکاری های بسیاری با آمریکا و ناتو انجام داده ایم، برقراری روابط دفاعی و امنیتی با ناتو امری ضروری است.

ارسال نظر

 
1