خبر فوری

 
 
سفر فضل الرحمن به ریاض
کد خبر :1136543961

14:55 1397/09/22


برچسب ها : پاکستان, ریاض, عربستان سعودی,

فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) به دعوت حکومت عربستان سعودی به پایتخت این کشور ریاض سفر کرد.


فضل الرحمن رهبر جمعیت علماء اسلام (ف) به دعوت حکومت عربستان سعودی به پایتخت این کشور ریاض سفر کرد. گفتنی است حکومت ریاض به استقبال از وی جشنی را در پایتخت این کشور برگزار کرد. در جشن تعداد زیادی از مقامات سیاسی، مذهبی و اجتماعی عربستان شرکت کردند.

فضل الرحمن در سخنرانی خود در این جشن گفت : پاکستان به نام اسلام بنیان گذاشته شد، اما متاسفانه امروزه رهبران و نمایندگان گروه های مذهبی را با نگاه شک، نگاه می کنند. برای دفاع از حرمت ناموس پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) هرگونه قربانی را خواهیم داد.

وی افزود، پارلمان، صدای جمعیت پاکستان است. پارلمان، نماینده 220 میلیون جمعیت پاکستان است. وی با اشاره به دولت حزب PTI پاکستان گفت : دولت کنونی به طور کامل ناموفق بوده است. دولتی که در برنامه 100 روزه خود برای بهبود وضعیت اقتصادی، برنامه مرغ و تخم مرغ ارائه می دهد. وضعیت اقتصادی پاکستان به طور کامل نابود شده است.

مفتی سعید یوسف در سخنرانی خود در جشن گفت : علما محافظ اسلام هستند. روابط ما با عربستان سعودی بسیار عمیق و دیرینه است. ما از حکومت ریاض بابت کمک های آن به پاکستان بسیار سپاسگزاریم. همچنین ملت پاکستان نیز عربستان سعودی را خانه دوم خود می داند، باید یکصدا و هماهنگ برای آزادی کشمیر صدا سر دهیم. ما از جان فشانی و قربانیان، مادرها، جوانان و کودکان کشمیری، قدر دانی کرده و ادای احترام می کنیم.

ارسال نظر

 
1