خبر فوری

 
 
سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به مالزی
کد خبر :140686716

11:24 1398/07/12


برچسب ها : ظفر محمود عباسی, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی مالزی, وزارت دفاع مالزی,

دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در جریان سفر به مالزی، با استقبال همتای مالزیایی خود در دفتر وزارت دفاع مالزی حضور یافت.


 

کوالالامپور: به گزارش راز نیوز|دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در جریان سفر به مالزی، با استقبال همتای مالزیایی خود در دفتر وزارت دفاع مالزی حضور یافت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان ، دریاسالار ظفر محمود عباسی پس از حضور در دفتر وزارت دفاع مالزی، مورد استقبال فرمانده نیروی دریایی مالزی قرار گرفت و سپس از نظامیان نیروی دریایی مستقر در وزارت دفاع سان دید.

وی سپس با وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی مالزی به‌صورت جداگانه دیدار نمود، در این دیدارها دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری‌های نظامی-دریایی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، مقامات دو کشور در این دیدارها بر آغاز رزمایش‌های مشترک دریایی و برگزاری برنامه‌های آموزشی میان دو کشور تأکید کردند.

دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در جریان این دیدار، مقامات مالزی را از تلاش‌های نیروی دریایی پاکستان برای حفظ امنیت دریایی منطقه از طریق انجام گشت‌های دریایی آگاه نمود.

وی همچنین از وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی مالزی، جهت حضور نیروی دریایی مالزی در رزمایش مشترک دریایی با پاکستان تقدیر نمود.

وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی مالزی نیز در جریان این دیدارها از تلاش‌ها و اقدامات نیروی دریایی پاکستان برای حفظ امنیت دریایی منطقه تمجید نمودند.

ارسال نظر

 
1