خبر فوری

 
 
سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به ترکیه و دیدار با مقامات مختلف این کشور
کد خبر :692502068

12:44 1399/09/13


برچسب ها : امجد خان نیازی, پاکستان و ترکیه, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی ترکیه,

دریاسالار محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان که در ترکیه به سر می برد با مقامات مختلف نظامی این کشور از جمله وزیر دفاع، فرمانده نیروهای مسلح ترکیه و همتای ترکیه ای خود به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.


 

آنکارا: به گزارش راز نیوز| دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان که در ترکیه به سر می برد با مقامات مختلف نظامی این کشور از جمله وزیر دفاع، فرمانده نیروهای مسلح ترکیه و همتای ترکیه ای خود به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریابُد محمد امجد خان نیازی در این دیدارها درباره مناسبات دوجانبه اسلام آباد_آنکارا، گسترش همکاری های دوجانبه در بخش امنیتی و دریایی و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی با حضور در مرکز فرماندهی نیروی دریایی ترکیه توسط دریابُد عدنان اُزبال فرمانده نیروی دریایی ترکیه و رژه افتخاری نیروهای تشریفات مورد استقبال قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف مورد علاقه و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند و نسبت به گسترش همکاری های دوجانبه در بخش نظامی به ویژه دریایی اعلام آمادگی نشان دادند.

دریابُد امجد خان نیازی در دیدار با دریابُد عدنان ازبال همتای ترکیه ای خود از سوی وی مفتخر به دریافت نشان افتخار موسوم به «لژیون لیاقت» بالاترین نشان افتخار نظامی ترکیه شد.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان در این دیدار از تلاش های نیروی دریایی ترکیه در حفظ امنیت دریایی منطقه تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1