خبر فوری

 
 
سفر سه روزه هیئت پاکستانی به رهبری مشاور امور تجاری نخست وزیر به افغانستان
کد خبر :564348422

12:08 1399/08/27


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, پاکستان و افغانستان, عبدالرزاق داوود, مشاور تجاری,

عبدالرزاق داود مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه به منظور تقویت تعاملات تجاری، سرمایه گذاری و اقتصادی دو کشور پاکستان و افغانستان، وارد کابل شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عبدالرزاق داود مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان که روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه وارد کابل شد، توسط مقامات وزارت امور خارجه افغانستان مورد استقبال قرار گرفت.

براساس گزارش، طی این سفر دور جدید سرمایه گذاری و تجارت میان دو کشور آغاز خواهد شد که این امر موجب افزایش صادرات پاکستان به افغانستان و از آنجا به دیگر کشور ها می شود.

مشاور تجاری پاکستان پیش از این سفر در بیانی اظهار داشت که هیئت پاکستان به دعوت دولت کابل به این سفر می رود و این سفر از 26 آبان الی 28 آبان ماه خواهد بود. وی افزود: در مذاکرات در سطح هیئت های دوجانبه، تقویت همکاری تجاری، ترانزیت و اقتصاد مورد بحث قرار خواهد گرفت و این سفر علاوه بر تعاملات تجاری فی ما بین، باعث بهبودی دیگر بخش ها نیز می شود.

گفتنی است هیئت شامل معاون تجارت، اعضای گمرک و مقامات ارشد وزارت بازرگانی است. به همین مناسبت، هیئت مذاکراتی در مورد تجارت دوجانبه، تجارت ترانزیت و توافق نامه تجارت ترجیحی دوجانبه انجام خواهد داد و انتظار می رود مذاکرات به منظور رسمی کردن تجارت غیر رسمی نیز انجام شود. مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان در این بین با رئیس جمهور افغانستان نیز دیدار خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1