خبر فوری

 
 
سفر رئیس مجلس سنای پاکستان به بحرین
کد خبر :1633595601

14:54 1398/12/01


برچسب ها : پاکستان و بحرین, رئیس مجلس سنای پاکستان, محمد صادق سنجرانی,

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان به همراه هیئت متشکل از سناتورها طی سفر به کشور بحرین، با حماد بن عیسی الخلیفه پادشاه بحرین، علی بن صالح رئیس شورا و وزیر کشور بحرین دیدار و گفتگو کرد.


بحرین: به گزارش راز نیوز| صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان به همراه هیئت متشکل از سناتورها فدا محمد، مرزا محمد آفریدی، سجاد حسین طوری، حافظ عبد الکریم، منظور کاکر، عابد عظیم، کیشو بائی و کلثوم پروین طی سفر به کشور بحرین، با حماد بن عیسی الخلیفه پادشاه بحرین، علی بن صالح رئیس شورا و وزیر کشور بحرین دیدار و گفتگو کرد.

طبق اعلامیه مجلس سنای پاکستان، رئیس سنای پاکستان در دیدار با رئیس شورای بحرین، بر لزوم روابط پارلمانی دو جانبه در سطح تبادل هیئت ها تاکید کرد و افزود: پاکستان برای روابط خود با بحرین اهمیت بسزایی قائل است و ما خواستار توسعه همه جانبه این روابط هستیم. تسریع در تبادل هیئت های مجلس دو جانبه موجب نزدیک شدن ملت های دو کشور و هموار شدن مسیر های جدید در زمینه همکاری ها می شود. وی با تشکر و قدردانی از حمایت بحرین در سازمان همکاری اسلامی در خصوص کشمیر و شورای حقوق بشر ژنو، ابراز داشت: شاهد بهترین همکاری ها میان دو کشور در سطح بین المللی هستیم، نقش حقوق بشر در کشمیر و از طرفی حکومت نظامی هند در کشمیر طی هفت ماه گذشته، باعث تبدیل شدن زندگی ملت مظلوم کشمیر به عذاب شده است.

هیئت پاکستانی در دیدار با پادشاه بحرین نیز در خصوص امور متقابل گفتگو کرد. پادشاه بحرین در این دیدار، با تمجید از تلاش های پاکستان برای ثبات و امنیت منطقه، بر گسترش تعاملات دو جانبه در سطوح سیاسی، دیپلماتیک و اجتماعی تاکید کرد .

 گفتنی است با رسیدن هیئت پاکستانی به فرودگاه بحرین، مورد استقبال گرم رئیس شورای بحرین قرار گرفت.

 

 

ارسال نظر

 
1