خبر فوری

 
 
سفر رئیس سازمان اطلاعات پاکستان در راس یک هیئت بلند پایه به چین
کد خبر :2006859987

14:47 1402/01/22


برچسب ها : ISI, پاکستان و ایران, پاکستان و چین, پکن, تامین مالی تروریسم, تروریست, تروریسم, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, روابط دوجانبه, شبه نظامیان بلوچ, هند,

رئیس سازمان اطلاعات پاکستان ISI در صدر یک هیئت بلندپایه به منظور گفتگو در زمینه های مختلف از جمله موضوع تروریسم تحت حمایت مالی و دولتی کشورهای هند و ایران در خاک پاکستان، به چین سفر کرده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال ندیم انجم رئیس سازمان اطلاعات پاکستانISI طی سفری رسمی در صدر یک هیئت عالی رتبه به دعوت چین بیبسین وزیر امنیت دولت چین به این کشور سفر کرده است.

گفتنی است این هیئت نظامی پاکستان شامل مدیرکل عملیات نظامی ارتش پاکستان و دیگر مقامات ستاد مشترک می باشد.

براساس جزئیات و برنامه منتشر شده از این سفر، دو طرف در مورد موضوعات دارای اهمیت استراتژیک بین کشورهای همپیمان و برادر پاکستان-چین بحث خواهند کرد.

منابع پاکستان این سفر را حائز اهمیت بالا عنوان کرده و می گویند که امیدواریم این سفر به تقویت بیشتر روابط دوجانبه امنیتی و دفاعی منجر شود. همچنین گفته می شود که در این دیدار ها در مورد موضوعات مختلف مربوط به امنیت منطقه ای و منافع متقابل، از جمله موضوع تروریسم تحت حمایت مالی و دولتی کشورهای هند و ایران در خاک پاکستان، رایزنی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1