خبر فوری

 
سفر آموزشی هیئت عالی رتبه قضات پاکستان به عربستان سعودی
کد خبر :127813376

15:33 1398/06/07


برچسب ها : آموزش, پاکستان, عربستان سعودی, قاضی,

هیئت قضات پاکستان متشکل از 82 قاضی از سرتاسر این کشور برای شرکت در دوره آموزشی مطالعاتی کوتاه مدت، اواسط ماه آینده میلادی به مقصد عربستان سعودی سفر خواهند نمود.


 

به گزارش راز نیوز، هیئت قضات پاکستان متشکل از 82 قاضی از سرتاسر این کشور برای شرکت در دوره آموزشی مطالعاتی کوتاه مدت، اواسط ماه آینده میلادی به مقصد عربستان سعودی سفر خواهند نمود. در این هیئت که 82 قاضی از 4 ایالت  (سند، بلوچستان، خیبر پختون خوا و پنجاب)، آزاد کشمیر، گلگت بلتستان و پایتخت پاکستان منتخب شده اند برای گذراندن دوره کوتاه مدت مطالعاتی عازم عربستان سعودی خواهند شد. گفتنی است این دوره آموزشی از جانب آکادمی شریعت دانشگاه بین المللی اسلامی با همکاری محمد بن آل سعود دانشگاه اسلامی ریاض برگزار میگردد.

پروفسور احمد یوسف احمد الدرویش رئیس دانشگاه اسلامی گفت: در این دوره آموزشی دو هفته ای، اطلاعات و آموزشی در مورد عناوینی از فقه اسلامی به قاضیان پاکستانی ارائه خواهد شد و در این بازه زمانی، گفتگو و مذاکراتی نیز درمورد موضوعات مختلف دانشگاهی انجام خواهد گرفت.

براساس تحلیل کارشناسان پاکستانی، چنین بازدید و روندهایی، موجب آن می شود تا در دادگاه های پاکستانی مطابق با تفکر یک مکتب خاصی تصمیم گیری شود که این موضوع اصلا به نفع ملت پاکستان نخواهد بود.

ارسال نظر

 
1