خبر فوری

 
 
سفرای چند کشور خارجی استوارنامه های خود را به رئیس جمهور پاکستان ارائه دادند
کد خبر :616187328

15:26 1399/07/22


برچسب ها : استوارنامه, برزیل, پاکستان و اوکراین, پاکستان و دانمارک, پاکستان و سوئد, پاکستان و مجارستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفرای خارجی, یونان,

سفرای چند کشور خارجی در دیدار با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، استوارنامه های خود را به وی ارائه دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای چند کشور خارجی در دیدار با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، استوارنامه های خود را به وی ارائه دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفرای کشورهای برزیل، دانمارک، سوئد، یونان، مجارستان و اوکراین در جریان دیدارهای جداگانه خود با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، استوارنامه های خود را ارائه نموده و در خصوص مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عارف علوی در جریان این دیدار انتخاب این افراد به عنوان سفرای جدید کشورهای متبوع خود در پاکستان را به آنان تبریک و ابراز امیدواری نمود در جریان حضور این افراد در سفارت خانه های متبوع به گسترش روابط و همکاری های دوجانبه منجر گردد.

رئیس جمهور پاکستان در ادامه، سفرای کشورهای خارجی را از آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا، مبتلایان و بهبودیافتگان و همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در مقابله با شیوع این ویروس آگاه ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح آخرین وضعیت مردم منطقه کشمیر و اقدامات دولت و نیروهای مسلح هند در نقض حقوق بشر در این منطقه پرداخت و خواستار اقدام جامعه جهانی برای متوقف نمودن اقدامات هند در جنایت علیه اقلیت های دینی و نژادی شد.

ارسال نظر

 
1