خبر فوری

 
 
سعد رفیق : عمران خان باید اقدامی قاطع و جدی برای بهبودی وضعیت پاکستان انجام دهد
کد خبر :1348320927

19:11 1397/07/07


برچسب ها : پاکستان,

رهبر مرکزی مسلم لیگ (ن) : عمران خان به جز یکی دو مورد، بر گفته های دیگه خود تاکنون عمل نکرده است، وی افزود، پس از گذشت یک ماه و نیم، قیمت های گاز، برق، سیمان افزایش یافته است. عملکرد دولت رضایت بخش نیست.


رهبر مرکزی مسلم لیگ (ن) : عمران خان به جز یکی دو مورد، بر گفته های دیگه خود تاکنون عمل نکرده است، وی افزود، پس از گذشت یک ماه و نیم، قیمت های گاز، برق، سیمان افزایش یافته است. عملکرد دولت رضایت بخش نیست.

سعد رفیق، رهبر مرکزی حزب مسلم لیگ (ن) پاکستان ، خطاب به عمران خان نخست وزیر پاکستان گفته است که یا اقدامی قاطع و جدی انجام دهید و یا از سمت خود انصراف دهید. شما که درزمان انتخابات ادعاهای زیادی داشتید، برنامه های زیادی را برای اجرا معرفی کرده بودید، اکنون چه شده است! باگذشت یک و نیم ماه تنها شاهد افزایش قیمت های گاز، برق و سیمان بوده ایم. عملکرد عمران خان رضایت بخش نیست. وی در سخنرانی خود در جلسه شهر لاهور گفت : اَمسال عمران خان زیاد آمده اند، عمران خان یا اقدامی جدی انجام دهد و یا از سمت خود نیز استعفا.

اگر کسی از انجام کارهای بزرگ حرف می‌زند حداقل باید به یکی یا دو مورد از آن عمل بکند.
وی افزود : عمران خان برای مقابله با من یکی از افراد حزب را که من اورا رد صلاحیت کرده بودم را به عنوان نامزد معرفی کرده است. هرکسی که در لشکر عمران خان حضور دارد از بزرگترین و مشهورترین دزدان است. (کنایه)

سعد رفیق در ادامه افزود : ما از عملکرد عمران خان رضایتمند نیستیم و این با عنوان خواستار ما مبنی بر کنار گذاشتن وی از سمت او نیست.

در مقابل، فواد چودھری وزیر اطلاعات پاکستان نیز سخنرانی خود را اینگونه شروع کرد که، سعد رفیق افرادی را در اداره راه آهن استخدام کرده است که فقط حقوق می‌گیرند. وی افزود، این مورد در شهر کراچی نیز مشاهده شده است که افراد، تنها برای گرفتن حقوق می آیند اما در عمل کاری انجام نمی دهند.
وی افزود، هرگاه درمورد دزد و یا سارق بحث می‌شود، حزب مخالف دولت ، از مجلس خارج می‌شود. هرکسی را که به جرم فساد مالی و یا پولشویی دستگیر میکنیم می‌گوید در حق من ظلم شده است. ( کنایه از سخنان نخست وزیر سابق پاکستان پس از دستگیری وی به جرم پولشویی و فساد مالی، که گفته بود درحق من ظلم شده است.)

ارسال نظر

 
1