خبر فوری

 
سرکوب شدید معترضین به سفر محمد بن سلمان توسط دولت در مناطق مختلف پاکستان
کد خبر :544717895

15:51 1397/11/26


نیروهای پلیس و رنجرز در مناطق مختلف اقدام به سرکوب نمودن این اعتراضات در مناطق مختلف پاکستان نمودند و بسیاری را نیز در این رابطه بازداشت نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، در آستانه سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان، مردم مناطق مختلف پاکستان دست به اعتراض علیه سفر وی زدند.

نیروهای پلیس و رنجرز در مناطق مختلف اقدام به سرکوب نمودن این اعتراضات در مناطق مختلف پاکستان نمودند و بسیاری را نیز در این رابطه بازداشت نمودند.

معترضین که اکثر آنان را اهل تشیع تشکیل میدهند، معتقدند جنایتکار اصلی جنگ یمن و قاتل هزاران تن از مردم بیگناه یمن نباید وارد سرزمینشان شود و حضور ولیعهد کشوری که در تمامی سناریوهای تفرقه افکنی مذهبی نقش دارد و حامی اصلی تروریسم در منطقه است غیر قابل تحمل است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده صبح امروز نیروهای امنیتی، رئیس و معاون انجمن شیعه موسوم به دانشجویان امامیه، بخش شهر سرگودای ایالت پنجاب را بازداشت نمودند.

همچنین نیروهای پلیس در شهر راولپندی پاکستان تلاش نمودند رئیس انجمن شیعه دانشجویان امامیه بخش راولپندی را بازداشت نمایند که با دخالت اعضای این انجمن، نیروهای پلیس موفق به بازداشت وی نشدند.

 

بر اساس اطلاعات واصله از شهر کراچی، نیروهای مخصوص رنجرز با یورش به دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان واقع در منطقه سولجر بازار شهر کراچی، 3 تن از اعضای این تشکل شیعه را بازداشت نمودند.

درآستانه سفر ولیعهد عربستان سعودی، تدابیر امنیتی در اسلام آباد و مناطق اطراف آن افزایش یافته است و طبق اعلام پلیس،تعداد هزار مرکز ایست و بازرسی برای تفتیش خودروها و شهروندان در دو شهر اسلام آباد و راولپندی ایجاد گردیده است.

 

 

ارسال نظر

 
1