خبر فوری

 
 
سرکنسول ایران در کویته: آماده هرگونه همکاری برای تقویت روابط تجاری هستیم
کد خبر :1886368640

15:08 1399/06/11


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع کویته, ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, تجارت, سرکنسول ایران,

حسن درویش وند سرکنسول ایران در شهر کویته بلوچستان با هیئت پاکستانی شامل علاء الدین مری وزیر ارشد موقت سابق بلوچستان، بدر الدین کاکر نایب رئیس ارشد اتاق بازرگانی و صنایع کویته و اورنگزیب کاکر دیدار و در رابطه امور دوجانبه به رایزنی پرداخت.


کویته: به گزارش راز نیوز| حسن درویش وند سرکنسول ایران در شهر کویته بلوچستان در دیدار با هیئت پاکستانی شامل علاء الدین مری وزیر ارشد موقت سابق بلوچستان، بدر الدین کاکر نایب رئیس ارشد اتاق بازرگانی و صنایع کویته و اورنگزیب کاکر با ابراز این موضوع که دستیابی به اهداف تجاری کشور های پاکستان و ایران بدون همکاری افراد وابسته به صنعت و تجارت دو کشور محقق نمی شود، گفت: تلاش های ما بر این است تا روابط تجاری میان پاکستان و ایران مستحکم شوند و در این زمینه آماده هرگونه همکاری هستیم.

نایب رئیس ارشد اتاق بازرگانی و صنایع کویته ابراز داشت: افراد وابسته به اتاق بازرگانی کویته همواره در تلاش برای تقویت روابط تجاری با کشور های جهان بویژه ایران و افغانستان هستند. وی با برجسته سازی موضوع دیدار های میان افراد وابسته و مقامات اتاق های بازرگانی دو کشور با یکدیگر، بر این موضوع تاکید و گفت: برای دستیابی به اهداف تجاری با ایران ضروری است تا تجارت میان دو کشور همچون تجارت میان ایران و ترکیه تقویت یابد. انجام تجارت و حمل و نقل از طریق خط ریلی امری ضروری است زیرا دو کشور دارای فرصت های بازرگانی، تجاری و گردشگری فراوانی هستند. مقامات پاکستان با تاکید بر انجام تجارت از مسیر های قانونی، آن را امری برای بهبود وضعیت زندگی جوامع دو کشور قرار دادند.

سرکنسول ایران در این بین با ابراز خرسندی از دیدار با مقامات اتاق بازرگانی و صنایع کویته، اظهار داشت که ایران خواستار دستیابی به اهداف تجاری تعیین شده با پاکستان است که دیدار های مقامات در این مورد امری ضروری است زیرا بدون آن دستیابی به اهداف تجاری تنها یک آرزو خواهد بود. ما در تلاش برای تقویت تعاملات تجاری میان دو کشور برادر اسلامی هستیم و دولت ایران نیز آماده همکاری در هر زمانی است. گفتنی است در طول گفتگو دو طرف ضمن بررسی پیشنهادات مختلف، بر ادامه روند دیدار ها تاکید کردند.

 

ارسال نظر

 
1