خبر فوری

 
 
سرکنسول ایران از خدمات بنیاد خیریه "ایدهی" پاکستان قدردانی کرد
کد خبر :592099178

17:42 1399/11/27


برچسب ها : احمد محمدی, بنیاد خیریه ایدهی, سرکنسول, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در کراچی, سرکنسولگری ایران, فیصل ایدهی, کراچی,

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی در بازدید از بنیاد خیریه و امداد "ایدهی" پاکستان از خدمات بشردوستانه این موسسه به ویژه کمک رسانی به مردم ایران در شیوع کرونا قدردانی کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | "احمد محمدی" ضمن حضور در دفتر مرکزی بنیاد خیریه ایدهی در شهر کراچی، با "فیصل ایدهی" مدیر و کارمندان این بنیاد دیدار و از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شد.

وی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان موسسان و کارمندان خدوم بنیاد ایدهی، از تلاش‌ و پشتکار آنها برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه قشر ضعیف این کشور قدردانی کرد.

بنیاد خیریه ایدهی، بزرگ‌ترین شبکه آمبولانس و امدادرسانی در پاکستان را در اختیار دارد و خدماتش را کاملا به صورت خیریه و رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

این بنیاد در جریان حوادث و بلایای طبیعی در جمهوری اسلامی ایران از جمله پس از زلزله بم و شیوع ویروس کرونا، کمک‌های قابل توجهی را از طریق کنسولگری کشورمان در شهر کراچی به هلال احمر ایران اعطا کرده است.

در پایان این بازدید، سرکنسول ایران با اهدای صنایع دستی ایرانی به فیصل ایدهی مدیر بنیاد یاد شده از وی و تیم موسسه برای کمک‌های‌شان به مردم ایران تقدیر و از ایشان دعوت کرد تا ضمن سفر به ایران، با نهادهای همتای خود در کشورمان آشنا شود.

بنیاد خیریه و امداد "ایدهی" پاکستان اواخر اسفندماه سال گذشته، ۲۰۰ هزار دلار برای مقابله با ویروس کرونا در ایران در اختیار سرکنسول ایران در کراچی قرار داد.

بنیاد ایدهی پاکستان که یکی از بزرگ ترین بنیادهای خیریه امور پزشکی در این کشور است، بیش از ۱۸۰۰ آمبولانس و ۳۵۰ شعبه در سراسر پاکستان دارد و بیش از  ۶هزار نفر در این بنیاد مشغول به کار هستند. 

"عبدالستار ایدهی" پایه‌گذار این بنیاد خیریه شخصیتی محبوب نزد مردم پاکستان ، ۱۸ تیرماه ۱۳۹۵ در سن ۹۲ سالگی دیده از جهان فروبست.

ارسال نظر

 
1