خبر فوری

 
 
سرکرده حزب الاحرار ادعای انهدام این گروه تروریستی را رد کرد
کد خبر :1738886230

11:16 1397/07/02


برچسب ها : پاکستان, جماعت الاحرار, حزب الاحرار, لاهور,

فرمانده نظامی گروه حزب الاحرار: ما دارای شبکه های مختلف در شهرهای پاکستان هستیم و آنان آماده انجام هرگونه عملیات در هر زمان ممکن هستند.


لاهور:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ترایبل نیوز،چندی پیش،گروه مبارزه با تروریسم پاکستان مدعی شده بود که با بازداشت چهار تروریست حزب الاحرار،توانسته است این گروه تروریستی را به صورت کامل منهدم سازد.

با وجود اینکه سازمان های اطلاعاتی پاکستان مدعی شده اند که فعالیت های این گروه تروریستی را همواره تحت نظر داشته اند اما این گروه تروریستی،موفق به انجام عملیات های خرابکارانه شده است و حملات شهر اتک و نوشهره از بارزترین موارد فعالیت این گروه تروریستی است.

بر اساس گزارش گروه مبارزه با تروریسم،دو تروریست به نام های قاری عثمان و صدام که در این حملات نقش داشته اند،توانسته اند به طور بسیار نامحسوس خود را از مرز طورخم به اسلام آباد برسانند و پس از آن به سمت اهداف خود حرکت نمایند.

اما آنچه که نماینده ترایبل نیوز در مصاحبه خصوصی با یکی از مقامات نظامی حزب الاحرار دریافت کرده است بر خلاف ادعای گروه مبارزه با تروریسم است.

این فرمانده نظامی گروه حزب الاحرار با رد ورود افراد این گروه از طریق مرز طورخم گفت:ما دارای شبکه های مختلف در شهرهای پاکستان هستیم و آنان آماده انجام هرگونه عملیات در هر زمان ممکن هستند.

طبق برنامه طراحی شده،صدام مسئول حمله به افسران پلیس در منطقه واه کینت بود و قاری عثمان نیز نیروهای نظامی اف سی را مورد هدف قرار داد که در اثر آن تعداد زیادی از نیروها کشته و زخمی شدند.بر روی جلیقه صدام نوشته ای با عبارت «عملیات محمد بن قاسم» ثبت شده بود که نام یکی از عملیات های اعلام شده توسط حزب الاحرار بود.

طبق گفته منابع آگاه تمامی مراحل آموزش و طراحی این عملیات توسط یکی از فرماندهان حزب الاحرار به نام عمران صورت گرفته است.

پیش از این نیز سازمان های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان در مناطق مختلف مدعی انهدام گروه های تروریستی و خاتمه فعالیت این گروهها شده بودند،اما مردم باز هم شاهد انجام حملات متعدد تروریستی در شهرهایشان بوده اند.

مردم معتقدند که سازمان های اطلاعاتی چرا سعی دارند با فربیکاری،آنان را بابت امنیت،مطمئن نمایند،با وجود اعلام سازمان های اطلاعاتی مبنی بر پاکسازی شهرها از لوث تروریست ها،چرا ما شاهد اقدامات تروریستی هستیم؟این اقدامات فقط ناکار آمدی اداره های اطلاعاتی را میرسانند.

رسانه های وابسته به حزب الاحرار معتقدند که این گروه تروریستی هر لحظه آماده انجام عملیات است،اما عزیز یوسفزئی سخنگوی این گروه میگوید که نیروهای ما به دور از هرگونه اشتباه و با احتیاط کامل دست به عملیات میزنند.

همچنین یکی از نویسندگان این گروه مدعی شده است که در تمامی عملیات های صورت گرفته توسط این گروه،به هیچ کدام از شهروندان غیرنظامی آسیبی نرسیده است.

این گروه در انفجار اخیر پشین نیز با انتشار کلیپی گفته است که این گروه هنگام طراحی عملیات،این نکته را مد نظر قرار میدهند که هیچ شهروندی در عملیات های این گروه آسیب نبیند. 

ارسال نظر

 
1