خبر فوری

 
سرمایه گزاری 200 میلیون دلاری توسط یکی از شرکت‌های تجاری
کد خبر :1435649276

09:21 1397/10/28


برچسب ها : پاکستان, سرمایه گزاری, شرکت تجاری, عمران خان,

یکی از شرکت‌های تجاری بین‌المللی 200 میلیون دلار در پاکستان سرمایه گزاری خواهد کرد.


به گزارش «راز نیوز» عمران خان نخست‌وزیر پاکستان شب گذشته با مارشل اسمیت رئیس شرکت بین‌المللی «کارگل» دیدار کرد. طبق اطلاعات به دست رسیده شرکت بین‌المللی کارگل آمادگی خود را برای سرمایه گزاری در پاکستان طی دیدار خصوصی با مقامات پاکستانی اعلام کرد. این سرمایه گزاری درزمینهٔ کشاورزی، دام‌پروری، نفت، تولید روغن خوراکی طی 3 الی 5 سال آینده انجام خواهد شد.

مارشل اسمیت پس از اعلام آمادگی سرمایه گزاری در پاکستان اعلام کرد این شرکت بخش کشاورزی و لبنیات را در سبک جهانی در پاکستان گسترش خواهد داد. وی افزود: به وضعیت اقتصادی پاکستان کمک خواهم کرد و فرصت‌های شغلی زیادی را فراهم خواهیم ساخت.

 

 

عمران خان نخست‌وزیر پاکستان نیز از تمایل سرمایه گزاری شرکت بین‌المللی کارگل استقبال کرد و افزود: شرکت کاگل بهترین فرصت‌های سرمایه گزاری را می‌تواند در پاکستان فراهم کند. در ادامه افزود: واردات و صادرات را برای شرکت کارگل تسهیل خواهیم کرد و دولت کنونی راهی آسان برای تمامی سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد کرد.

مارشل اسمت گفت: ما در سال 2012 میلادی نیز خواهان سرمایه گزاری در پاکستان بوده‌ایم اما به دلیل دولت فاسد پاکستان مجبور به ترک پاکستان شدیم.

ارسال نظر

 
1