خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری ۴۴ ملیارد دلاری عربستان در هند
کد خبر :1417067281

22:11 1397/11/30


برچسب ها : ۴۴, بن سلمان, پاکستان, سفر, عربستان, ملیارد, ھند,

ولیعهد سعودی برای گسترش روابط عربستان با هم‌پیمان‌های آسیایی خود به‌دعوت نخست‌وزیر هند به این کشور سفر کرد . تجارت، سرمایه‌گذاری، تقویت دفاعی و امنیت از مسائل اصلی مذاکرات بن سلمان و مودی خواهد بود.


 

 

ولیعهد سعودی برای گسترش روابط عربستان با هم‌پیمان‌های آسیایی خود به دعوت نخست‌ وزیر هند به این کشور سفر کرد . تجارت، سرمایه‌گذاری، تقویت دفاعی و امنیت از مسائل اصلی مذاکرات بن سلمان و مودی خواهد بود.

 

به گزارش راز نیوز محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی پس از دیدار دو روزه خود از پاکستان، سه‌شنبه ۳۰ بهمن / ۱۹ فوریه برای یک دیدار دو روزه دیگر وارد هند  شد.

 

در دهلی‌نو بن سلمان با نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند دیدار و گفت‌وگو  کرد.

 

وزارت امور خارجه هند اعلام کرد که «تجارت و سرمایه‌گذاری، دفاع و امنیت، از جمله مبارزه با تروریسم و نیز انرژی‌های تجدیدپذیر» در دیدار روز چهارشنبه ولیعهد سعودی با نارندرا مودی مورد بحث قرار می‌گیرند.

 

دو طرف همچنین درباره سرمایه‌گذاری شرکت بزرگ نفت آرامکو سعودی در پالایشگاه‌های هند، به‌ویژه در مورد پروژه متوقف‌شده این شرکت برای ساخت تأسیسات ۴۴ میلیارد دلاری در سواحل غربی هند گفت‌وگو خواهند کرد.

 

دِوِندرا فدناویس، رئیس دولت محلی ایالت مَهاراشترا در غرب هند، روز دوشنبه اعلام کرد که پس از اعتراضات اخیر کشاورزان علیه تصرف زمین‌هایشان، پروژه هند – عربستان سعودی به محل جدیدی منتقل خواهد شد.

 

محمد بن سلمان و نارندرا مودی آذرماه سال جاری در حاشیه اجلاس جی ۲۰ در بوئنوس آیرس دیدار و درباره سرمایه‌ گذاری‌ های مشترک در زمینه‌های انرژی، تکنولوژی و کشاورزی گفت‌وگو کرده بودند.

ارسال نظر

 
1