خبر فوری

 
 
سراج الحق: توافقنامه امارات با اسرائیل آرمان های فلسطین را خدشه دار نموده است
کد خبر :1586382431

11:27 1399/05/27


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و فلسطین, جماعت اسلامی پاکستان, سراج الحق,

سناتور سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان ابراز داشت: توافقنامه امارات متحده عربی با اسرائیل به آرمان های فلسطین آسیب رسانده است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سناتور سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان ابراز داشت: توافقنامه امارات متحده عربی با اسرائیل به آرمان های فلسطین آسیب رسانده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور سراج الحق طی سخنانی در راهپیمائی مردمی با عنوان «حفاظت از بیت المقدس» اظهار داشت: ترامپ با متقاعد نمودن امارات متحده عربی برای امضای توافقنامه با اسرائیل به دنبال پیروزی در انتخابات آمریکا است.

وی افزود: این توافقنامه باید با فراخوان نشست فوری سازمان همکاری اسلامی پایان یابد و امارات متحده عربی باید این توافقنامه را مورد تجدید نظر قرار دهد.

سراج الحق خاطرنشان کرد: همانگونه که در فلسطین تلاش شد تا جمعیت اکثریت به یک اقلیت تبدیل گردد، در کشمیر نیز تلاش می شود تا اکثریت مسلمانان به اقلیت تبدیل شوند، محمد علی جناح قائد اعظم ما نیز با غیرقانونی خواندن دولت رژیم صهیونیستی همواره از فلسطین و مردمانش حمایت نمود.

وی تصریح کرد: مسجد الاقصی محل امامت انبیاء(علیهم السلام) و معراج پیامبر ختمی مرتبت است و حفاظت از آن وظیفه همگانی ملت مسلمان است، مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان و امانت پیامبر اکرم(ص) نیز است، عقب نشینی و دست کشیدن از آن خیانت بزرگی خواهد بود.

وی در پایان گفت: مرگ و زندگی ما مردم فلسطین گره خورده و تمام مردم پاکستان با مردم کشمیر و فلسطین ابراز همدردی می کنند و در تلاش های مبارزاتی آنان در کنارشان حضور دارند.

ارسال نظر

 
1