خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: پاکستان به حفظ همکاری خود با افغانستان معتقد است
کد خبر :897861602

16:35 1400/05/07


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, روابط دو جانبه, روابط سیاسی, روند صلح افغانستان, سخنگوی وزارت خارجه, سفیر پاکستان در افغانستان,

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان بیان کرد: پاکستان به حفظ همکاری نزدیک و روابط برادرانه خود با افغانستان معتقد است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سخنگوی وزارت خارجه پاکستان بیان کرد: پاکستان به حفظ همکاری نزدیک و روابط برادرانه خود با افغانستان معتقد است.

وی افزود: سفیر پاکستان در کابل به پاکستان آمده است تا عید را در کنار خانواده اش جشن بگیرد و دولت پاکستان خواستار آمدن ایشان به پاکستان نشده است همچنین پاکستان هیچ برنامه ای برای محدود کردن روابط دیپلماتیک خود با کابل را ندارد.

وی ادامه داد: هند همیشه در روند صلح افغانستان نقش منفی ایفا کرده است. همچنین  بایستی تمام انرژی خود را برای صلح پایدار افغانستان و حل مسالمت آمیز درگیری ها استفاده کنیم، و برای حل و فصل درگیری ها در افغانستان یک راه حل سیاسی و جامع نیاز است.

همچنین سخنگو در پاسخ به سوالی بیان کرد: پاکستان و چین متعهد به همکاری در روند صلح و دولتی تحت حمایت مردم در افغانستان است.

در آخر سخنگوی وزارت خارجه پاکستان بیان کرد: نمی توان اجازه داد که اظهارات منفی برخی از عناصر که نماینده مردم افغانستان هم نیستند، بر روابط مهم و در روند صلح افغانستان، تأثیر منفی بگذارد.

ارسال نظر

 
1