خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان:هند در حال استفاده از سلاح های شیمیایی علیه مردم کشمیر است
کد خبر :693088658

12:39 1397/07/13


برچسب ها : پاکستان, دکتر فیصل, هند, کشمیر,

دکتر فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: ارتش هند در حال زیر پا گذاشتن حقوق بشر است و دست به استفاده از سلاح های شیمیایی علیه مردم منطقه باندی پور در کشمیر نموده است.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از جیو نیوز،دکتر فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با محکوم نمودن جنایات دولت هند علیه مردم کشمیر گفت:ارتش هند در حال زیر پا گذاشتن حقوق بشر است و دست به استفاده از سلاح های شیمیایی علیه مردم منطقه باندی پور در کشمیر نموده است،ارتش هند تاکنون تعداد 18 تن از مردم کشمیر را کشته است.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه با اشاره به پرونده کلبوشن یادیو جاسوس بازداشت شده هند گفت:دادرسی پرونده کلبوشن در از فوریه سال جاری آغاز شده است و ما آماده ارائه مستندات خود در دادگاه های جهانی هستیم.

وی در ادامه در خصوص مذاکرات میان پاکستان و هند گفت:پاکستان پایبند به نظریه محمد علی جناح مبنی بر روابط خوب با همسایگان است،در صورتی که مذاکرات با هند صورت نگیرد،علاوه بر موضوع کرتارپور هیچ موضوعی پیش نخواهد رفت.
دکتر فیصل با رد دیدار و مذاکره مخفی میان هند و پاکستان گفت:پاکستان خواهان روابط صمیمانه با کشورهای همسایه است،لغو مذاکرات میان وزرای خارجه دو کشور بسیار تاسف آور است.
وی افزود: ما در قبال منافع ملی خود کوتاه نخواهیم آمد و مسئله کشمیر باید بر اساس خواست مردم حل گردد.

ارسال نظر

 
1