خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان سفر هیئت پاکستانی به اسرائیل را رد کرد
کد خبر :60113099

11:02 1401/07/01


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, روزنامه نگار, سخنگوی وزارت امور خارجه, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, هیئت خبرنگاران,

وزارت امور خارجه پاکستان در گفتگو با اصحاب رسانه تصور سفر یک هیئت پاکستانی به اسرائیل را به صورت کامل رد کرد و گفت: این سفر توسط یک سازمان غیر دولتی خارجی ...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در گفتگو با اصحاب رسانه تصور سفر یک هیئت پاکستانی به اسرائیل را به صورت کامل رد کرد .

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه طی گفتگوی مطبوعاتی در پاسخ به سوالی، گفت: این سفر توسط یک سازمان غیردولتی خارجی که در پاکستان مستقر نیست، ترتیب داده شده است. موضع پاکستان در مورد مسئله فلسطین شفاف و به دور از هرگونه ابهامی است و هیچ تغییری در این سیاست ما که مورد اجماع کامل ملی است، بوجود نیامده؛ پاکستان همواره از حق مسلم مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت حمایت می کند.

وی افزود:  براساس قطعنامه های مربوطه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی، ایجاد یک کشور مستقل، پایدار و پیوسته فلسطینی مطابق با مرزهای قبل از 1967 میلادی با پایتخت قدس شریف برای برپایی صلح پایدار و حل و فصل عادلانه این مسئله امری ضروری است.

 

بخوانید : سفر یک هیئت عالی رتبه پاکستان به سرزمین‌های اشغالی برای مذاکرات محرمانه با صهیونیست‌ها

شایان ذکر است بر اساس گزارش منابع داخلی پاکستان، این سفر توسط سازمان نیمه دولتی اماراتی به نام "الشارکه" ترتیب داده شده است. این هیئت شامل: نسیم اشرف مسئول سابق فدراسیون کریکت پاکستان، خانم انیله علی روزنامه نگار، امتیاز میر از شبکه مترو1، عارف نقوی از شبکه جیو نیوز، فیض بروهی از شبکه خبری آواز تی وی، می باشد. 

ارسال نظر

 
1