خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان: اسلام آباد قدردان تلاش های آنکارا در جهت برپایی صلح و ثبات در افغانستان است
کد خبر :544259789

15:49 1400/02/02


برچسب ها : آنکارا, پاکستان و ترکیه, روند صلح افغانستان, زاهد حفیظ چودری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان,

سخنگوی وزارت امور خارجه طی سخنانی در نشست خبری هفتگی خود تلاش های دولت ترکیه در جهت برپایی صلح و ثبات در افغانستان و پیشبرد روند صلح افغانستان را قابل تقدیر دانست.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه طی سخنانی در نشست خبری هفتگی خود تلاش های دولت ترکیه در جهت برپایی صلح و ثبات در افغانستان و پیشبرد روند صلح افغانستان را قابل تقدیر دانست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زاهد حفیظ چودری سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان روز چهارشنبه در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص لغو نشست صلح متعلق به افغانستان از جانب ترکیه ابراز داشت: پاکستان امیدوار است تاریخ جدید برگزاری نشست منطقه ای مربوط به صلح افغانستان به زودی از سوی ترکیه نهایی گردد و فرصتی ویژه و با اهیمت برای حل سیاسی مسئله افغانستان فراهم شود.

وی اظهار داشت: اسلام آباد همواره حمایت های خود از هرگونه تلاش برای برپایی صلح و ثبات پایدار در افغانستان را تداوم بخشیده است، ما از ابتدا بر این باور بودیم که گزینه نظامی هیچگاه راهکار حل مسئله افغانستان نیست و نخواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: اسلام آباد به همکاری های خود با جامعه جهانی برای برپایی صلح پایدار در افغانستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1