خبر فوری

 
 
سخنگوی طالبان: ژنرال فیض حمید با ملا برادر نیز دیدار کرده است
کد خبر :1300516321

14:19 1400/06/15


برچسب ها : ISI, پاکستان و افغانستان, ذبیح الله مجاهد, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, سپهبد فیض حمید, سخنگوی طالبان افغانستان, طالبان افغانستان, هیئت نظامی,

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان افغانستان در نشست خبری در پاسخ به سوالی از دیدار ژنرال فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان ISI با ملاعبدالغنی برادر نایب امیر طالبان افغانستان در کابل خبر داد.


کابل: به گزارش راز نیوز| ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان افغانستان در نشست خبری در پاسخ به سوالی ضمن اعلام دیدار ژنرال فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان ISI با ملاعبدالغنی برادر نایب امیر طالبان افغانستان در کابل، گفت: هیئت همراه فیض حمید در این دیدار پیشنهاد کمک فعالسازی فرودگاه کابل را ارائه کرده است که در این بین ما ضمن تشکر از کشور برادر اسلامی بیان کردیم که اولویت ما تشکیل سیستم خودمان است.

وی افزود: هیئت به رهبری ژنرال فیض حمید نگرانی هایی را در مورد امنیت خط دیورند و تعداد زندانیان فرار کرده از زندان را مطرح کرده و گفتند که زندانیان فراری می توانند به پاکستان آسیب برسانند. در این بین طالبان ضمن ابراز اطمینان از حفاظت از مرزهای مشترک و عدم انجام عملیاتی از سرزمین افغانستان علیه پاکستان، گفت: اجازه نخواهیم داد سرزمین افغانستان علیه پاکستان مورد استفاده قرار گیرد.

شایان ذکر است سپبهد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان که دو روز قبل وارد کابل پایتخت افغانستان شده بود علاوه بر رهبران افغان، با گلبدین حکمتیار امیر حزب اسلامی افغانستان نیز دیدار کرد.

ارسال نظر

 
1