خبر فوری

 
 
سخنگوی تحریک طالبان پاکستان: حادثه ملاله مهمند و خشونت ارتش در شکتوئی را محکوم می کنیم
کد خبر :1836103410

16:41 1399/06/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجاوز, تحریک طالبان پاکستان, جنبش طالبان پاکستان, حقوق زنان, زنان پشتون,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای حوادث تیراندازی و قصد تجاوز به خانم ملاله مهمند، خشونت ارتش با مردم در شکتوئی و انفجار مین های نصب شده توسط ارتش پاکستان را محکوم کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای رویداد تیراندازی به خانم ملاله مهمند در منطقه مهمند توسط نیروی سپاه مرزی ارتش پاکستان که قصد ورود به منزل این خانم را داشت و طی تیراندازی خانم ملاله کشته شد را محکوم کرد و با بیان اینکه نیروی اف سی قصد تجاوز به خانم پشتون را داشت، خشونت و اقدامات ظالمانه ارتش پاکستان در منطقه شکتوئی واقع در وزیرستان جنوبی را نیز محکوم کرد.

سخنگو در ادامه پیام خود ابراز داشت: ارتش ظالم و جابر پاکستان از چند روز گذشته در حال انجام اقدامات خشونت آمیز و ظالمانه علیه مردم مناطق مختلف وزیرستان بویژه منطقه شکتوئی از وزیرستان جنوبی شامل پیر، جوان، زن وکودک است که هیچکس جویای احوال این مردم نبوده و به این موضوع رسیدگی نمی کند. وی همچنین حوادث روی داده در اثر انفجار مین های نصب شده توسط ارتش پاکستان را نیز محکوم کرد.

ارسال نظر

 
1