خبر فوری

 
 
سخنگوی ارتش پاکستان: هند به عناصر افراط گرای خشونت طلب، اسلحه، پول و تکنولوژی به روز ارائه می کند
کد خبر :278348753

13:34 1399/12/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراط گرا, افغانستان, تروریست, تروریسم, سانحه مچ, شیعه, هند, وزیرستان,

سرلشکر بابر افتخار رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان در گفتگو با روزنامه نگاران خارجی، گفت: هند به افراط گرایان مخالف پاکستان اسلحه، پول و تکنولوژی به روز ارائه می دهد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر بابر افتخار رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان در گفتگو با روزنامه نگاران خارجی، با مطرح کردن این موضوع که هند به افراط گرایان مخالف پاکستان اسلحه، پول و تکنولوژی به روز ارائه می دهد، گفت: دراز کردن دست صلح فرمانده ارتش پاکستان به سمت کشور های همسایه به این معنی نیست که از خطرات موجود در مرز شرقی آگاه نیستیم، تمرکز ویژه ای بر حرکات نظامی هند داریم.

وی با بیان اینکه گروه منظم تروریستی در وزیرستان باقی نمانده است، ابراز داشت که افراط گرایان کوچک در وزیرستان فعالیت می کنند و درپی عملیات نیروهای امنیتی، واکنش افراط گرایان ظاهر می شود. حمله به زنان کارمند یک سازمان غیردولتی نیز حلقه ای از این جریان است. وی افزود: به زودی این افراط گرایان کوچک در وزیرستان را نیز از بین خواهیم برد.

سخنگوی ارتش پاکستان در ادامه سخنرانی خود با اظهار این امر که پاکستان به هر قیمتی خواستار صلح در افغانستان است، گفت: پاکستان هر آنچه که در توان داشت در این راستا بکار گرفت و تا آنجایی که ممکن بود از نفوذ خود در طالبان استفاده کرد. هند درحال پشتیبانی از افراط گرایان مخالف پاکستان است، و این پشتیبانی از خاک افغانستان صورت می گیرد، دور از احتمال نیست که سازمان های امنیتی افغانستان از تمامی این ها آگاه باشند. چند نفر به اتهام حمله به معدنچیان هزاره در مچ دستگیر شده اند، این اقدام مهمی است، اما نمی توانم اطلاعات بیشتری در اختیار تان قرار دهم. کمیسیون تشکیل شده برای افراد ربوده شده پیشرفت چشمگیری داشته است و مسئله افراد ربوده شده نیز به زودی حل می شود. کمیسیون بیش از 4 هزار پرونده از 6 هزار را تکمیل کرده است .

 

بخوانید: سخنگوی ارتش پاکستان: بیش از یک نفر در فراری دادن احسان الله احسان نقش داشته اند

ارسال نظر

 
1